کاسیاس :" لالیگا را از سه مجوس خواستم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
ایکر کاسیاس اعتقاد دارد که هنوز چیزی از لالیگا از دست نرفته است . وی گفت :" یازده امتیاز عقب هستیم اما هنوز خیلی مانده است . باید به تلاش ادامه دهیم . از سه مجوس* آن را خواستم . در کوپا دل ری هم خوب پیش رفته ایم ، همین طور چمپیونزلیگ . "
وی در مورد مورینیو گفت :" او آدم خوب و صمیمی است اما وقتی عصبی شود ، پشت درها عصبی می شود . "
وی ادامه داد :" بردن جام جهانی تلفیقی از خشم و نشاط است . خودت نمی دانی که به چه رسیده ای اما والدینت درک می کنند . پس از آن باید به عنوان یک دروازه بان خشصیت خود را حفظ کنی . "
وی ادامه داد :" وقتی بچه بودم همیشه در بازیهای کامپیوتری رئال مادرید را انتخاب می کردم . اما مدتهاست که بازی نکرده ام . "
ایکر در مورد ورزش مورد علاقه اش هم گفت :" دیدن تنیس را در تلویزیون دوست دارم . از دیدن نادال لذت بردم . بسکتبال را هم دوست دارم . البته فوتبال را هم دوست دارم و لالیگا و لیگ انگلیس را می بینم . "

* سه روحانی زرتشت از ایران که پس از زاده شدن عیسی (ع) به دیدار هیرودیس رفتند تا درباره خبر زاده شدن پادشاه یهود از او پرسش کنند و میان مسیحیان اعتبار خاصی دارند .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo