بایرن و یووه به جمع حریفان احتمالی رئال پیوستند
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
قرعه کشی مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ برای رئالی ها می تواند خطرناک باشد . پی اس جی ، شالکه ، بایرن ، یونایتد و یووه تیمهایی هستند که می توانند مقابل رئال قرار گیرند .
تیمهای پی اس جی ، شالکه ، مالاگا ، بورسیا ، بایرن ،یووه ، بارسلونا و یونایتد به عنوان تیم اول صعود کردند و پورتو ، آرسنال ، میلان ، رئال ، والنسیا ، سلتیک ، شاختار و گالاتاسرای به عنوان تیم دوم .
بدین ترتیب رئال مادرید ممکن است که قرعه سختی در انتظارش باشد چرا که پاریسن ژرمن پر ستاره ، بایرن که پارسال تیم مورینیو را حذف کرد و یوونتوس و یونایتد پر سابقه می توانند تیمهای به شدت خطرناکی باشند .
پس از بررسی پی اس جی ، شالکه و یونایتد در شب گذشته ، نگاهی به شرایط یوونتوس و بایرن می اندازه . یووه با کونته دوباره تیم جسوری شده است . آنها پارسال قهرمان ایتالیا شدند . بوفون درون دروازه شان است ، پیرلو مرکز کار را در اختیار دارد . مهاجمانشان هم پر آوازه هستند ، هر چند شاید گل نزن باشند : جیووینو ، ووچینیچ و کواگیلارلا . پوگبا ، آسامائو بازیکنان قدرتی آنها هستند و ویدال بازیکن انرژیک .
بایرن نیز سال گذشته در ضربات پنالتی نگذاشت که رئال به فینال آلیانس برسد . آنها صدرنشین بلامنازع حال حاضر بوندسلیگا هستند که بدنه سال گذشته شان را حفظ کردند و خاوی مارتینز به میانه زمینشان حفظ شده اند . بازیکن سابق اتلتیک با مصدومیت گوستاوو فیکس شده است . لام و آلابا در جناحین برای تیم هاینکس می درخشند و دانته و بدشتوبر دفاع وسط ها هستند که دومی اخیرا مصدوم شده است . کروس در میانه زمین قرار می گیرد و و شواین اشتایگر طراحشان است . روبن و ریبری هافبک کناری های آنها هستند و ماندزوکیچ و پیزارو در خط حمله قرار دارند .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo