عملکرد رونالدو مقابل رایو وایکانو : یک هتریک و یک پشت پا در دو بازی !
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
بازیکن پرتغالی در بازی برنابئو که با نتیجه ی 6-2 خاتمه یافت هتریک کرد و در بازی برگشت نیز با یک ضربه ی پشت پا تک گل رئال را به ثمر رساند .

روز یک شنبه رئال به مصاف رایووایکانو می رود در حالی که کریس در هر دو بازی فصل گذشته مقابل رایو وایکانو (هفته پنجم و بیست و چهارم ) موفق به گل زنی شده است.

هتریک کریس در برنابئو کار ساده ای نبود . رئال ابتدا 1-0 از حریف عقب افتاد. اما در دقیقه ی 39 کریس با یک شوت قوی بازی رو به تساوی کشوند. دو دقیقه ی بعد هیگواین گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه ی 51 کریس از روی نقطه ی پنالتی که توسط کاکا بدست امده بود گل سوم را وارد دروازه ی حریف کرد. 4 دقیقه ی بعد میچو گل دوم خودش و رایو را وارد دروازه ی کاسیاس کرد تا بازی 3-2 پیگیری شود اما واران و بنزما برای رئال گلزنی کردند و در نهایت در دقیقه ی 84 برای سومین بار و باز هم از روی نقطه ی پنالتی موفق به گلزنی شد تا بازی با حساب 6-2 خاتمه یابد.

در بازی برگشت در وایکاس اوضاع برای رئال بسیار سخت گذشت زیرا که بازیکنان رایو وایکانو با انگیز و جدیت بسیاری در آن بازی حاضر شدند اما این بار نیز کریس به کمک تیم آمد و در دقیقه ی 54 تک گل بازی را به ثمر رساند تا رئال آن بازی را با پیروزی به پایان برساند.

در مجموع رونالدو در 2 بازی که مقابل رایو بازی کرده 4 بار موفق به گلزنی شده است .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo