کارشناس داوری آس : یک پنالتی رئال سوخت
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://s4.as.com/prom/201212/pro_photo1354406294.jpgاوندیانو ماینکو مثل اکثر قضاوت هایش ، یک قضاوت بین المللی و کاملا متفکرانه داشت . نمی خواست که زیاد از کارتهایش استفاده کند ، به خصوص در نیمه اول . اما در نیمه دوم سعی کرد که با استفاده از کارتها بازی را کنترل کند . شاید اگر کمی سختگیرانه تر قضاوت می کرد هر دو تیم می توانستند اخراجی بدهند . قضاوتش را دوست نداشتم ، می توانست دیگو کاستا را اخراج کند و باید به ضربه سرجیو راموس به فالکائو هم واکنش نشان می داد .
در دقیقه 2 ژابی روی پای دیگو کاستا تکل رفت که کارت نداشت . در دقیقه 17 ، دیگو کاستا حرکت ناپسندی مقابل په په انجام داد و با آرنج به او زد ، او دقایقی بعدش هم به راموس کله زد که البته دومی شدت نداشت . او روی این دو صحنه باید حداقل یک کارت زرد می گرفت .
در دقیقه 74 ، په په به طور مشخصی روی فالکائو خطا کرد که باید خطا گرفته می شد . اوندیانو تکل خشن ژابی روی بازیکن کلمبیایی را هم ندید . در دقیقه 35 ، مشخصا کریستیانو را زد که حقش کارت زرد بود . در صحنه بعدی که راموس با دستش به گردن فالکائو زد ، عجیب بود که داور کارت زردی نشان نداد . در دقیقه 34 ، ماریو سوارز بدون توپ کریستیانو را زد که باز هم اوندیانو به اشتباه کارت نداد . در دقیقه 49 دیگو کاستا به راموس آب دهان انداخت که دیگو کاستا می توانست کارت قرمز بگیرد .
در دقیقه 73 ، گودین ، بنزما را زد اما بیرون محوطه جریمه و پنالتی نبود . اما در دقیقه 80 ، بازیکن اروگوئه ای راموس را زد که مسلما پنالتی بود و روی صحنه بعدش راموس به این بازیکن لگد زد که بازیکن رئال هم می توانست اخراج شود .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 12 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo