فرصت اوزیل برای اثبات خودش در دربی
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

مرجع خبري رئال مادريد : مسعود اوزیل در بهترین روزهایش در رئال به سر نمی برد . او با آمدن مودریچ جایگاهش در ترکیب اصلی را در بازیهای اخیر در خطر دیده است و مورینیو نیز با تعویض های مداومش بین دو نیمه علیه او موضع گرفته است . 
بازیکن آلمانی در بازی مشکل در شهر منچستر مقابل سیتی یک دقیقه هم بازی نکرد . مقابل بتیس بین دو نیمه دوم تعویض شد تا به نوعی توسط مربی به عنوان یکی از عوامل ناکامی ، مقصر قلمداد شود . این اولین باری نبود که چنین اتفاقی می افتاد . امسال مقابل سویا و دپورتیوو هم مسعود بین دو نیمه تعویض شده بود که در بازی دومی ، پوشیده شدن پیراهنش توسط راموس ، جنجال ساز شد .
اوزیل امسال تحت ابهامات زیادی قرار گرفته است . آخرین نمونه فیکس شدنش مقابل آلکویانو بود ، آن هم در نبردی که فقط ذخیره ها در زمین بودند . مورینیو در این بازی 90 دقیقه او را در زمین نگه داشت ، اتفاقی که برای مسعود چندان عادی نیست چرا که از 16 بازی که او فیکس بوده ، فقط هفت تا را در این فصل به طور کامل بازی کرده است .
اما اوزیل که نشان داده مرد بازیهای بزرگ است ، مقابل اتلتیکو فرصت خودنمایی دارد . این یک بازی خاص برای اوست . رئال نمی خواهد که امتیاز بدهد و اوزیل که احتمالا فیکس می شود ، می خواهد که بدرخشد .
مسعود در اولین فصلش در اسپانیا در سه تا از چهار دربی گلزنی کرد . در لالیگا در در هر دو بازی گل زد و در کوپا نیز در برنابئو یک گل کلیدی با پاس مارسلو زد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 11 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo