دایوس :" پیراهن رونالدو را گرفتم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/28/copa_del_rey/1354121036_367816_1354121490_noticia_normal.jpgمرجع خبري رئال مادريد : خولیو ده دایوس ، هافبک آلکویانو در مصاحبه با افه در مورد جنجالی که پیرامون حرفهای دی ماریا به او در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم کوپا ایجاد شده گفت که بازیکن آرژانتینی به او گفته که " برو به درک " و کار بازیکن آرژانتینی را " زشت " خوانده است . 
وی گفت :" با چنین بازیکنانی فوتبال زشت می شود . پس از این اتفاقات هواداران فوتبال نا امید می شوند . من اصلا خوشم نیامد . من رفتم تا توپ را بگیرم و او به من لگد زد و گفت که " برو به درک " البته بقیه حرفش را نشنیدم اما فکر کنم خاوی لارا بهتر شنیده بود . "
دایوس که در لاماسیا رشد کرده ادامه داد :" پس از بازی با او صحبت نکردم . نزد کریستیانو رفتم و پیراهن او را گرفتم . این بارای من به عنوان یک انسان نا امید کننده بود . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo