نویل :"کریستیانو فوتبال را دوباره تعریف کرد "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
گری نویل ، مدافع تاریخی یونایتد در ستونش در روزنامه دیلی میل به تمجید از هم تیمی سابقش کریستیانو پرداخته است . این گزیده ای از مقاله است .
یادم نمی رود وقتی را که از بازی با چارلتون بر می گشتیم و کریستیانو تازه به یونایتد پیوست . با خود گفتم :" می دانی چیست ؟ باید درست شود... " کریستیانو مدام در زمین جا به جا می شد . مدام جایش را عوض می کرد و از پستش خارج می شد ... یادم است که برایم دیوانه وار بود که یک روز در مقابل دروازه به جای زدن ضربه داخل پا ، پشت پا را تست کرد . ما 3-0 بردیم و من سرش فریاد زدم :"این چه حرکت شیطانی بود . ما این چیزها را نداریم "... اما فرگوسن به هیچ وجه کنترل اعصابش را از دست نداد . "
در سال 2006 پس از دعوایش با رونی در جام جهانی وقتی داشت به رختکن می رفت او را دیدم . وقتی به تیم ما ملحق شده بود استخوانی بود اما حالا شبیه یک بوکسور میان وزن بود . او تابستان را به کار با وزنه ها پرداخته بود . دو سال بعدش فوق العاده بود . در لیگ انگلیس کسی چیزی شگفت انگیز تر از او ندیده بود . او از سیاره ای دیگر بود ... "
"کریستیانو خون را حس می کند . ضعف خط دفاع حریف را پیدا می کند . اگر 15 دقیقه از یک جناح به نتیجه نرسد به جناح دیگر می رود . اگر نشد به وسط می آید . توانایی ، تکنیک و قدرت بدنی او فوق العاده است . من با کین ، گیگز ، اسکولز ، بکام ، کانتونا و هیوز بازی کردم . هیچ کدام به خوبی رونالدو در آن دو سال نبودند . او فوتبال را دوباره تعریف کرد و مشخصه های جدیدی برای یک مهاجم به وجود آورد . "
او شجاع ، خستگی ناپذیر و بی رحم است . او یک الگو برای بچه هاست و وقتی پیر شود از او خواهند گفت . برای هر کسی که فوتبال را دوست دارد ، افتخاری است که یکی از بهترین های تاریخ را ببیند . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 29 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo