شکست ناپذیری واران در رئال
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

پسر بچه 19 ساله ، آن طور که مورینیو صدایش می زند ، آماری بهتر از بسیاری از نفرات رختکن رئال مادرید داشته است . واران در 13 بازی برای رئال فیکس شده که حاصلش 12 برد ، 11 تساوی و 11 گل خورده بوده است . او در کنار په په ، راموس ، آلبیول و کاروالیو در خط دفاع بازی کرده که همیشه با پختگی خاصی واکنش نشان داده است .
واران در کنار ولوسو تنها بازیکن تاریخ رئال است که تمامی بازیهای اروپایی خود را با برد پشت سر گذاشته است : پنج برد از پنج بازی . مدافع فرانسوی سال گذشته با تنها 23 بازی در لیگ فرانسه با حمایت زیدان به رئال پیوست . فصل گذشته مدافع وسط سوم مورینیو بود که در 1222 دقیقه حضور داشت ، 172 دقیقه بیشتر از کاروالیو و 255 دقیقه بیشتر از آلبیول . با وجود آمار خوبش در فصل 12-11 ، مربی پرتغالی در فصل 13-12 به او تا بازی با سیتی فرصت نداد و حتی در پیزخوان هم این بازیکن سکونشین شد . زوج په په و راموس (36) بهتر از هر زوج دیگری در خط دفاع رئال بازی کرده اند .
راموس از وقتی که در هفته هفتم پارسال مقابل اسپانیول به پست دفاع وسط منتقل شد ، در این پست یار فیکس باقی ماند و در کنار په په از 36 حضورش در این زوج ، به 78 درصد پیروزی ها رسید .
واران چهار بازی با آلبیول فیکس بوده ، سه تا با په په ، راموس و کاروالیو . او دو بازی مشکل هم با رئال داشته است : یکی مقابل سیتی و دیگری فصل گذشته برابر سانتاندر در کنار کاروالیو . در هر دو بازی عملکرد خوبی داشت و جای راموس را گرفت . بدون فیکس شدن راموس ، رئال به 15 برد ، دو تساوی و دو شکست رسیده است .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo