بنزما :" نمی خواهم به پی اس جی بروم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Nov_11/benzema,%20celebracion,%20liga%2032_69_ampliada.JPG کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی رئال مادرید در مصاحبه با TF1 در مورد شایعه تمایل پی اس جی به او صحبت کرد . حرفهای نامناسب اخیرش شایعاتی را پدید کرده بود که او سعی کرد این قضایا را تکذیب کند . 
بنزما در صحبت هایش گفت :" من رئال هستم ، نمی خواهم به پی اس جی بروم . در پاریس بازیکنان خوبی نظیر تیاگو سیلوا و ایبراهیموویچ وجود دارند اما به زمان نیاز است . در ابتدا باید قهرمان لیگ شوند ، سپس در جمع 16 تای چمپیونزلیگ قرار گیرند و آرام آرام خود را در میان باشگاه های بزرگ مطرح کنند . "
بنزما در مورد حرفهای اخیرش که گفته بود از کم بازی کردنش ناراضی است نیز گفت :" حقیقت این است که کمتر از پارسال بازی کرده ام اما من بازیکنی هستم که به تلاش ادامه می دهم . هدفم این است که بیشتر بازی کنم و بیشتر گل بزنم . من هیچ مشکلی با مورینیو ندارم . به تصمیماتش احترام می گذارم و هر زمان که بخواهد در خدمتش هستم . "
وی در مورد زندگی ورزشی خود در برنابئو گفت :" می خواهم فوتبالم را در رئال تمام کنم . امیدوارم که امکان پذیر شود . البته باید دید که در آینده چه می شود اما در حال حاضر هماهنگ تر شده ام . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 23 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo