مورینیو:"برای بردن بازی فردا باید خوب باشیم."
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
خوزه مورینیو قبل از بازی با ساراگوسا درباره ی وضعیت تیم و بازیکنان به صحبت پرداخت.

پیشرفت اوزیل:

"واقعا او بهتر شده؟ همه ی بازیکنان ما باید پیشرفت کنند و بهتر شوند. او هم مثل دیگر بازیکنان است."

لالیگا:

"برای قهرمانی در لالیگا باید خیلی بهتر از این شویم. باید خوب بازی کنیم تا ببریم. البته بعضی از تیم ها بدون خوب بازی کردن هم میتوانند ببرند."

نبود ژابی و خدیرا:

"ما آنقدر بازیکن داریم که بتوانیم جاهای خالی را پر کنیم. مسلما دوست داشتم ژابی و خدیرا را داشته باشم. آنها بازیکنان مهمی هستند . ما مرسلو و کونترائو را هم نداریم. اما بدون آنها هم میتوانیم خوب کار کنیم. شکی نیست که ما میتوانستیم خدیرا و کونترائو را برای این بازی یا دورتمند داشته باشیم. اما فعلا نمیخواهم ریسک کنم. اما آربلوا برای بازی فردا آماده است."

اگر کوپا تک بازی بود:

"این برای من مهم نیست . ما میخواهیم خوب بازی کنیم. چه یک بازی چه چند بازی من همیشه میخواهم به بازیکنان انگیزه دهم. ما مقابل آلکایو بردیم و این خیلی زیبا بود که بازی کنی نظیر خوسه بازی کرد و گل زد. البته فقط وقتی زیباست که ما بردیم."

آکادمی:

"این لیستی بازیکنانی(ماتا ، نگردو ، سولدادو ) که من تهیه کرده ام برای افراد عاقل است. من میتوانم تعداد دیگری نام ببرم که از تیم رفته اند. این ها بازیکنان بزرگی هستند. پس قبلا هم همینطور بوده. برای مثال در 3 فینال گذشته ی چمپیونز هم فقط 2 بازیکن آکادمی حضور داشته اند. در آمستردام ، پاریس و گلاسکو. در اولی سانچز و رائول بودند ، در دومی سانچز و کاسیاس و در سومی هم فقط رئال در ترکیب فیکس بود. من روی تیم خودم تسلط  و استقلال کامل دارم و توریل هم همینطور روی تیم خود. پس این قضیه کاملا تمام شده است . من نظر خودم را دارم و آن عوض نمیشود. برای مثال خوسه رودیگز که شما هم از بازی او لذت بردید تا به حال برای کاستیا بازی نکرده . اما بازیکنان 23 یا 24 ساله بازی کرده اند . و این برای من مهم است که او در تیم چهارم یا پنجم یا ششم بازی میکند چون این به پیشرفت بازیکن بستگی دارد . "

خوسه:

" من با او  صحبتی نداشتم . او هم دیروز مثل تمام بازیکنان دیگر که بازی کرده بودند تمرین کرد. این یک چیز طبیعی بود و همه چیز مثل سابق ادامه دارد و او باید تلاشش را بیشتر کند تا باز هم بتواند بازی کند."

تصور رئال بدون کریستیانو :

من رئال را بدون هر بازیکنی تصور کرده ام. اگر رئال به یک بازیکن یا مربی وابسته باشد درست نیست. من فکر نمی کنم اینگونه  باشد. رئال مادرید از هر بازیکنی بزرگتر است "

 



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 14 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo