به جا مانده از بازی با مایورکا : ادای احترام به رائول
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://s3.picofile.com/file/7541036983/Celebracion_avion.jpg

برد 0-5 بارسا در وایکاس باعث شد که در هفته نهم ، بارسا به قهرمانی زودهنگام امیدوار شود اما کاپاروس و تیمش نتوانستند در مقابل حریفی که مثل تایسون مشت می زد ، تاب بیاورند . 
به یاد 7
امروز هجدهمین سالگرد اولین بازی کاپیتان بزرگ ، اسطوره اسطوره ها ، شوالیه ای وحشی که ارتش رئال را حمایت می کرد و با تعصب مثال زدنی خود یک الگو بود ، است : رائول گونزالس بلانکو . هیگوائین و کریستیانو به بهترین شکل به چنین روزی ادای احترام کردند و نشان دادند که گلزنانی سیر نشدنی هستند . ال پیپیتا گره را گشود (به گفته استاد دی استفانو ، گل اول همیشه مهمترین گل است) ، سومی را هم زد و دو پاس گل به کریستیانو داد تا با هم "اتحاد نامحدود جزیره " را تشکیل دهند . هیگوائین یک اژدهاست (حتی می تواند دفاع چپ هم بشود !) و همه را به خود جلب می کند . او روحیه ای رائولی دارد که از جنگیدن خسته نمی شود . کریستیانو را هم وارد این جشن کرد تا ستاره پرتغالی نشان دهد که پس از رائول و بوتراگوئنو ، وارث مناسبی برای 7 است . این یک ادای احترام عالی بود ...

شکار بوترا
گل چهارم بازیکن مادیرایی به مایورکا ، فقط یک دبل را تکمیل نکرد بلکه گل شماره 123 این بازیکن در لالیگا بود . آماری که یادآور مراسم معارفه اش در برنابئو در مقابل هوادران است ( 1 ، 2 ، 3 ، زنده باد رئال ! یادتان هست این را گفت ؟ ) اما ستاره پرتغالی با بی رحمی همه رکوردها را می شکند . کریستیانو در 110 بازی لالیگایی 123 گل زده در حالی که بوترا برای رسیدن به این رکورد به 341 بازی نیاز داشت ! شیر فونچال حالا در این فصل 18 گل رسمی برای رئال زده در حالی که این آمار برای مسی در بارسا 17 گل است .

واکنش قهرمان
واقعیت این است که بامداد یکشنبه ، بسیاری از کاتالان ها از این که فاصله شان موقتا به یازده رسیده به خود می بالیدند و فکر می کردند که ممکن است رئال در جزیره امتیاز بدهد و شرایط برایشان کاملا ساده شود . طبیعی است که پس از 100 امتیاز و 121 گل بخواهند که هر چه زودتر کابوس فصل گذشته شان را فراموش کنند ، اما این تیم بلد است چطور واکنش نشان دهد .

نبرد تنگاتنگ
نیازی به نگرانی نیست . فقط باید به چهره افرادی نظیر راموس ، په په ، ژابی ، ایکر ، کریستیانو و ال پیپیتا نگاه کرد تا این را درک کرد . در حقیقت فقط چهار امتیاز تا حریف اصلی برای قهرمانی فاصله وجود دارد . الکلاسیکوی سیزده اسفند که برای رئال است ، به بازیهای بارسا مقابل اتلتیکو و مالاگا می توان امیدوار بود که امتیاز بدهند .

سکوهای خالی
درک سکوهای خالی ایبورستار قابل درک نبود . به نظر می رسد که باید ورود بحران به فوتبال را پذیرفت . طبیعتا روزهای سختی دارد سپری می شود و لالیگا هم دارد شبیه سری آ می شود که استادیوم های غول پیکر با سکوهای خالی از سکنه مواجه می شوند .

قدرت آکادمی
موراتا نزدیک به نیم ساعت بازی کرد و دیدنش خوشایند بود چرا که این بچه استعداد بالایی دارد و دیدن این که آماده بازی است زیباست . اما مورینیو به آکادمی اعتماد ندارد و مشخص نیست که از چه زمانی تا حالا ، ناچو را یک مشکل می داند و با توریل ارتباطی ندارد . باید این مشکل حل شود .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo