اختصاصی : چه کسانی رونالدو را بهترین می دانند
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
این قسمت " چه کسانی رونالدو را بهترین می دانند " تا زمان اهدای توپ طلا ، قسمت به قسمت گذاشته میشه .... از اول سال 2012 تا حال حاضر تمومی کسانی که میگن رونالدو بهترین هست با مصاحبه شون میزاریم ...

* پیتر اشمایکل ( دروازه بان اسطوره ای دانمارک ) : کریستیانو بهترین بازیکن جهان است .

* لوئیز سوارس ( بازیکن لیورپول ) : توپ طلای بعدی "باید" به رونالدو برسد . او باعث شد رئال قهرمان بهترین لالیگای تاریخ شود . چرا نباید توپ طلا را نبرد ؟

* پیرس : از بین رونالدو و مسی بی تردید رونالدو را انتخاب می کنم ؛ اما توپ طلا را به رونالدو و اینیستا می دهم .

* سردبیر روزنامه معروف گاتزا دلو اسپورت : رونالدو در سوپرکاپ ، جنگ توپ طلا را از مسی برد .

* پاتریک ویرا : نمی توانم او را توصیف کنم ... 150 گل در 149 بازی ؟ او می تواند بهترین گلزن تاریخ باشد .

* نیستلروی : کریستیانو مغرور است ؟ او فردی کاملا متواضع و خاکی است ؛ او همیشه می خواهد بهترین باشد به همین دلیل است که در حال حاضر بهترین است .

* ورداسکو : رونالدو قطعا بهترین بازیکن جهان است . بازیکنی که در 3 فصل این تعداد گل می زند ، چرا بهترین نباشد ؟

* لواندوفسکی : رونالدو بهترین بازیکن جهان و الگوی من است .

* گرت بیل : دوست دارم کارهایش را تکرار کنم . او الگوی من است و شایسته توپ طلا .

* ماریو گوتزه : مردم مرا مسی آلمانی صدا می کنند ، اما من ترجیح می دهم که مرا رونالدوی آلمانی صدا بزنند ؛ او بی تردید شایسته کسب توپ طلاست . ( مصاحبه مربوط به 3 ماه پیش )

* کوارسما : رونالدو شایسته توپ طلاست .

* دی ناتاله : توپ طلا را به رونالدو می دهم چرا که شایسته آن است .

* پاپن ( اسطوره میلان ) : رونالدو شایسته توپ طلاست . او عملکرد موفق تری را نسبت به مسی داشته است .

* کوبیاس (اسطوره فوتبال پرو ) : توپ طلای امسال را باید رونالدو ببرد .

* گالیانی : هیچ بازیکنی مانند رونالدو نیست . آرزو می کردم او را در تیم خودم داشتم .

* سانتانا : رونالدو نشان داد که شایسته کسب توپ طلای امسال است و به نظر من برای آن خواهد جنگید .

* رونالد کومان ( بازیکن سابق بارسلونا ) : توپ طلا را به رونالدو می دهم .

* بولت : رونالدو کامل ترین است . بی تردید از مسی بهتر است و توپ طلا را می برد .

* سر دبیر روزنامه پاریس : این که بتوانی بهترین بازیکن جهان را بخری ، غیر ممکن است . ما برای این کار باید از سال ها پیش برنامه ریزی می کردیم .

و رونالدو در جواب این همه شایستگی ها فقط این جمله را گفت :

" اگر عدالت رعایت شود ، توپ طلا را به کسی می دهند که واقعا شایستگی اش را دارد ... "

این موضوع و مصاحبه ها ادامه دارد ...

کپی برداری از این پست و قسمت ها با ذکر منبع هم مجاز نیست



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo