به جا مانده از بازی با سلتا : دلبری ایکر
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مورینیو مقابل سلتا از عناصری کاملا هجومی استفاده کرد و ژابی ، مودریچ ، اوزیل و کاکا با هم در ترکیب بودند . هیگوائین و رونالدو در این پیروزی نقشی مهم داشتند .

http://s1.picofile.com/file/7533324294/1350764993_extras_albumes_0.jpg

ریتم قهرمان

رئال پس از الکلاسیکوی نیوکمپ به بارسا هشدار داد که لالیگا خیلی طولانی خواهد بود . رئال مادرید در ماه اکتبر تقریبا در تمامی بازیهایی که در آن حاضر بود ، پیروز شد . به نظر می رسد که این لالیگا تا پایان ادامه داشته باشد . درست است که هنوز تا رسیدن به بهترین رکورد پیروزی خیلی مانده است . بارسا نیز در ریازور پیروز شد ، فاصله هشت ماند اما فقط گلهای مسی بود که نتایجشان داد . رئال مادرید به حرکت لاک پشتی خود ادامه می دهد . سه امتیاز را می گیرد و منتظر می ماند . مورینیو به تیمش هشدار داده که کند بودن آنها در رسیدن به سطح فصل قبلشان باعث شده که حریف گمان کند که دست نیافتنی شده است . اما رئال می خواهد طوری به حریف فشار بیاورد که تحت اقتدار په په در خط دفاع ، بالاخره امتیاز بدهند . هر چند که نباید شوالیه بزرگ که از دروازه محافظت می کند را از یاد برد : کاسیاس .

توپگیری !
ایکر با لباس آبی به سان غواصان شده بود . رنگی که در وایکاس هم برایش خوش شانسی آورده بود ، این بار هم به او کمک کرد تا بدشانسی های اخیر را از تنش در بیاورد . همیشه راهی برای خروج از این اتفاقات هست و دستانش همیشه می توانند توپها را به خود جذب کنند و دهان بدخواهان را ببندند . این بچه هرگز کم نمی آورد و استرس به دلش راه نمی دهد . منسجم ، خونسرد و سرحال است . به خوبی در سخت ترین لحظات واکنش نشان می دهد و با یکی از آن توپگیری هایی که مختص به خودش است ، روح حریفان را از تنشان بیرون می کشد . او مثل یک سفینه فضایی ، ضربه سر ده لوکاس را گرفت . حرکاتش آسامانی هستند . اما ایکر می خواست بیش از این باشد . او طوری خود را کشش می داد که حریف حرفی برای گفتن نداشته باشد . در حقیقت روی توپ یونگ شاید از هر 1000 توپ مشابه ، 999 تایش گل می شد . بالاخره برنابئو توانست که پس از مدتها از او دلجویی کند . به طور غریزی ، 75 هزار تماشاگری که به خیابان کاستیانا آمده بودند ، نام ستاره حقیقی خود را فریاد زدند :" ایکر ، ایکر ، ایکر " . این آشتی هواداران با کاپیتان بود تا بالاخره پس از مدتها با همدیگر عیاق شوند . کاسیاس آغاز فصل بر خلاف همیشه ، فرا انسان نبود . در حقیقت 13 سال بود که این طور بود . اما همه می دانستند که ایکر با یک توپگیری عالی می تواند خودباوری را پیدا کند و دوباره با همان سادگی و خاکی بودنش ، کارش را کند . وقتی که حرف از نوئر یا پسر اشمایکل می شود خنده ام می گیرد . این ایکر است که می تواند برنابئو را نجات دهد و مورینیو را به سمت پیروزی برساند ...

کریستیانو ، 161
او که با پارچه نوشته بزرگ کانون هواداری " دریبل کمر " برای رسیدن توپ طلا به او هیجان زده شده بود ، باز هم به روند گلزنی خود ادامه داد . دو ضربه سرش با فاصله های اندک به درون دروازه نرفتند و در نهایت یک پنالتی بود که کار را ساخت . او تا کنون در این فصل 15 گل زده و به رکورد 161 گل در 156 بازی در رئال رسیده است ، چه بهتر از این ؟

اسین ، اوکی
از این که ناچو را در ترکیب اصلی ندیدم حسابی حالم گرفته شد . اما اسین در غیاب مارسلو به خوبی جایش را پر کرد . گاهی به حملات اضافه می شد ، توپ ربایی های خوبی داشت و دید بازی داشت . مقابل دورتموند فیکس می شود . بازیکن آفریقایی برای " بابا مورینیو " همه کاری خواهد کرد .

--------------------------------------

توماس رونکرو - سردبیر آس



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 1 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo