تاثیر شگفت انگیز گلهای کریستیانو در بازیهای رئال در لالیگا
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

رئال برای موفقیت در لالیگا به گلهای کریستیانو نیاز دارد . بارسلونا می تازد و با توجه به آن که بازیکن پرتغلای مثل سال گذشته گل نزده ، رئال هم افت کرده است . کریتسیانو فقط در یک بازی لالیگایی در این فصل گل زد که فقط همین یکی با برد رئال همراه بود .
تا کنان کریستیانو در هیچ کدام از سه بازی لالیگایی رئال مقابل والنسیا ، ختافه و سویا گل نزده است . تنها گلهایش مقابل گرانادا بودند . البته این اتفاقی نیست . از زمان حضور کریستیانو در لالیگا ، رئال هرگز در بازیهایی که بازیکن پرتغالی گل زده ، نباخته است .
کریستیانو در 66 بازی لالیگایی برای رئال گل زده که حاصلش 64 برد و دو تساوی بوده است . فقط بارسلونا و ویارئال با وجود دریافت گل از کریستیانو نباختند . آماری ویرانگر که نشان از تاثیر این ستاره دارد .
در مجموع ، رئال مادرید از 198 امتیاز ممکن با گل های کریستیانو ، 194 تا را گرفته است . در حقیقت وقتی رونالدو گل می زند ، شانس برد رئال در بازیها به 97 درصد می رسد .
روز 29 آگوست 2009 روند فوق العاده کریستیانو شروع شد . بازین پرتغالی در هفته اول مقابل دپورتیوو گل زد و رئال ماردید 3-2 برد . در فصل اولش با پلگرینی ، در هر 19 بازی که رونالدو گل زد ، رئال برد .
در آن فصل دو ماه به علت مصدومیت غایب بود . در غیاب بازیکن پرتغالی ، رئال مادرید پنج امتیاز را از دست داد . مقابل سویا مساوی کرد و به گیخون باخت .
فصل بعدش همین طور بود . کریستیانو در لالیگا با گلهای او بی شکست بود . او در 19 بازی گل زد که حاصلش 18 برد و یک تساوی بود . فقط بارسا توانست که از این طلسم جان سالم به در ببرد . آنها در برنابئو به تساوی 1-1 رضایت دادند . بازیکن پرتغالی فصل را با 40 گل به اتمام رساند .
سال گذشته کریتسیانو بیش از همیشه توان گازنی خود را نشان داد . او در 27 بازی ، 46 گل زد که حاصلش 26 برد و یک تساوی بود . گلهای کریستیانو به رئال کمک کرد که 79 تا از 100 امتیاز را بگیرد .
کریستیانو از 66 بازی که گل زده در 33 تایش بیش از یک گل زده است : 19 دبل ، 12 هت تریک و دو چهار گله .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo