تيم منتخب هفته هفتم لاليگا فصل 2013-2012
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
بي ترديد بهترين ستاره هاي اين هفته لاليگا به خط حمله اختصاص دارند.
بعد از اينکه شب گذشته براي 90 دقيقه، همه دنيا شاهد ديدار بارسا و رئال بود، رقابت هاي هفته هفتم لاليگا با پيروزي دراماتيک اتلتيکو مادريد مقابل مالاگا به پايان رسيد تا شاگردان ديه گو سيمئونه در کنار بارسا در صدر جدول رقابت ها قرار بگيرند.
با توجه به نمايش هايي که بازيکنان در ديدارهاي اين هفته به نمايش گذاشتند، تیم منتخب هفته به این شکل است:
آدريان، دروازه بتيس، دروازه بان تيم منتخب اين هفته است. او در پيروزي 2-0 تيمش مقابل سوسيه داد، بارها دروازه تيمش را نجات داد و کمک کرد تا بتيس با اين پيروزي، تا رتبه چهارم جدول صعود کند.
در خط دفاعي، آندوني ايرائولا نمايش درخشاني داشت و کمک کرد تا بيلبائو مقابل اوساسونا به پيروزي 1-0 دست پيدا کند. در حالي که پائولا نيز در خط دفاعي بتيس عالي کار کرد و با گلزني براي تيمش، پايان دوران مصدوميتش را جشن گرفت. خوسه مانوئل کاسادو هم در پيروزي رايو وايکانو مقابل دپورتيوو لاکرونيا نقشي کليدي ايفا کرد؛ به ويژه در دقايق پاياني که تيم گاليسيايي فشار زيادي وارد کرد تا برتري 2-1 تيم مادريدي را از بين ببرد.
اسکار دي مارکوس خلاق ترين چهره تيمش در ديدار مقابل اوساسونا بود و تنها گل بازي که توسط آرتيس آدوريس به ثمر رسيد را پايه گذاري کرد. بنات، ديگر بازيکن باسکي، براي بتيس فوق العاده کار کرد و پاس گل روبن کاسترو مقابل سوسيه داد را فراهم کرد. در حالي که پيتي علاوه بر گلزني براي رايو وايکانو، يک تهديد دائمي روي دروازه دپور بود.
اوزيل هم که پشت سر مهاجمان رئال قرار داشت، نقش زيادي در رقم خوردن نتيجه نهايي ايفا کرد. با پاس ديدني او بود که کريس رونالدو گل تساوي رئال را به ثمر رساند.
اما بي ترديد بهترين ستاره هاي هفته به خط حمله اختصاص دارند. مسي دو گل فوق العاده وارد دروازه رئال کرد؛ از جمله يک ضربه آزاد تماشايي اما هر دو گل او با گل هاي استثنايي رونالدو بي اثر شد. به اين ترتيب، دو فوق ستاره دنياي فوتبال در تساوي 2-2 رئال در ال کلاسيکو، همه توجهات را به خود جلب کردند.
اما مثلث خط حمله را رادامل فالکائو کامل مي کند؛ مهاجم اروگوئه اي اتلتيکو مادريد که با زدن يک گل و پايه ريزي گل بعدي که توسط مدافع حريف به ثمر رسيد، پيروزي 2-1 شاگردان سيمئونه مقابل مالاگا را رقم زد.


تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 18 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo