پست بازیساز رئال ، گرانترین در جهان
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

رئال مادرید باشگاهی است که بهترین بازیکنان جهان را در پستش دارد . در حقیقت در یکی از پست هایش سه بازیکن ملی پوش و درجه یک را دارد .در پست بازیساز رئال مادرید صاحب سه بازیکن فوق العاده است : لوکا مودریچ ، ریکاردو کاکا و مسعود اوزیل .
درخشش ریکاردو کاکا مقابل میوناریوس بوگوتا بحث ها را در مورد این که چه کسی باید بازیساز فیکس رئال شود ، افزایش داد . در حالی که قبلش هم بحث در مورد فیکس شدن اوزیل یا مودریچ زیاد بود . حالا با حضور بازیکن برزیلی ، مورینیو با یک مشکل شیرین مواجه می شود .
کمتر در یک تیم فوتبال اتفاق می افتد که در یک پست سه بازیکن هم تراز و درجه یک وجود داشته باشند . فعلا بازیکن کروات بازیکن محبوب مورینیوست و شانسش برای فیکس شدن بیشتر است اما اوزیل که پیراهن 10 را دارد اگر در روزهای خوبش باشد کسی جلودارش نیست . کاکا نیز کم کم می تواند یک بازیکن خطرناک باشد .
در واقع رئال مادرید در حال حاضر صاحب گرانترین پست بازیساز جهان است . به گفته وبسایت ترانسفر مارکت ، قیمت پست هافبک هجومی رئال 100 میلیون یوروست .
قیمت اوزیل و مودریچ هر کدام 40 میلیون یورو در این وبسایت تعیین شده و قیمت کاکا نیز 18 میلیون یوروست . بازیکنی که اگر در روزهای خوبش باشد قیمتش خیلی بیشتر از این هاست .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo