مورینیو :" از بازی با میوناریوس هیچ نتیجه ای نگرفتم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

خوزه مورینیو در مورد حرفهای اخیر فلورنتینو در جلسه قانونگذاران که گفته بود :" مورینیو خیلی زود فهمید که رئال مادرید یعنی چه " توضیحداد که :" روابط بسیار خوبی با مدیر دارم ، هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه ای . اما ادب حکم می کند که یک مربی در مورد آن چه که مدیر می گوید صحبتی نداشته باشد . "
وی در مورد مسئله راموس گفت :" وقتی که او هر چه که از یک مدافع می خواهم را به من می دهد ، یعنی امنیت ، کیفیت ، حفظ توپ ، اقتدار و ... صحبتی نمی توانم داشته باشم . وقتی در سطح خوبش باشد یکی از بهترین هاست . "
ورینیو در مورد شایعات در مورد روابطش با زیدان گفت :" دو ماه پیش او از وظایفش در تیم اصلی کنار رفت . او گفت که می خواهد در جایی باشد که از کارش راضی تر باشد و می خواهد یک مربی شود . او در فرانسه هم یک دوره را پشت سر گذاشت . نمی دانم که چرا بعد از این همه مدت یک روزنامه به این ماجرا پرداخته است . "
وی در مورد مشکل گلزنی رئال در آغاز فصل گفت :" دروازه بان های حریف مقابل ما بسیار عالی بازی می کنند و همه توپها را می گیرند . "
مورینیو در مورد تردید همیشگی میان هیگوائین - بنزما گفت :" این برای من موضوع ویژه ای نیستماجرای پیپا و بنزما ، دو سال است که پیش روی ماست و همیشه این بحث وجود داشته است . زیاد به این سوال جواب دادم. " و گفت که "خوشحال " است که کاکا در لیست تیم ملی برزیل قرار گرفته است :"تصمیمات همکارانم به من مربوط نیست اما فقط می توانم بگویم که از این اتفاق خوشحالم . "
مربی پرتغالی در مورد شرایط بدنی اوزیل گفت :" او تلاش می کند تا بهتر شود . ترکیب خوبی داریم . بازیکنان خوب و با کیفیتی در خط هافبک داریم . هر بازیکن می خواهد که بیشتر بازی کند . اما اوزیل یک بازیکن با کیفیت و مورد تحسین است که مربی دوستش دارد . طبیعتا می تواند بهتر باشد و به بهترین سطحش برسد . "
مربی رئال در این باره که جای زیادی برای امتیاز از دست دادن وجود ندارد ، اظهار داشت :" گفتم که نمی توانیم بیش از این امتیاز کادو بدهیم ، نگفتم دیگر امتیاز از دست نمی دهیم . اگر حریف خوب باشد ، اگر بد شانس باشیم ، اگر مهاجم پنج موقعیت از دست بدهد ، اگر دروازه بان اشتباه کند و ... ممکن است بازیها را ببازیم . مقابل سیتی و رایو خیلی جدی بودیم ، اگر به این روند ادامه دهیم می توانیم که مثل پارسال باشیم . "
مورینیو در مورد اهمیت ورزشی جام برنابئو و بازی با میوناریوس گفت :" این جام تاثیر معناداری روی من ندارد اما این مربوط به تاریخ ماست و دوست نداریم آن را ببازیم . البته از نظر ورزشی هیچ مفهومی برای من نداشت و نتایج مهمی از آن نگرفتم . پیروزی مقابل سیتی یک پیغام مهم داشت . برد مقابل رایو هم نشان از واکنش خوب داشت . ما قرار نیست که همیشه خوب بازی کنیم اما باید تعصب و جنگندگی در بازی ما باشد . "
وی در مورد ابهام میان مودریچ ، اوزیل و کاکا گفت :" اگر بخواهید بگویم که کدام بازیکن بازی می کند ، باید ترکیب را لو بدهم . می خواهید اصلا مقابل آژاکس ترکیب را شما به من بدهید "
مورینیو در مورد افزایش فاصله با بارسلونا در جدول لالیگا گفت :" این دغدغه من نیست . رئال مادرید اگر روی دور خودش باشد می تواند راهش را طی کند .  ما می توانیم که بردهای پیاپی را کسب کنیم ، ببینیم که چه می شود .  احتمالش هست که این فاصله کم شود . تنها دغدغه ام این است که در سطح خودمان باشیم . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 8 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo