بولودا :"قوانین جدید فلورنتینو 30 سال عقبگرد است "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

ویسنته بولودا ، به عنوان مدیر موقت رئال مادرید وظیفه برگزاری انتخابات ریاست قبلی را به عهده داشت . وی که می گوید همچنان بازیهای رئال را دنبال می کند در مورد شرایط تیم گفت :" از قهرمانی لالیگا خوشحال شدم . البته از سوپرکاپ نه زیاد چرا که کمی طلسم شده است ... هر تیمی که آن را می برد سال بعدش به مشکل می خورد . حالا سفیدها چمپیونزلیگ را می خواهند و همه مادریدیستاها به دنبالش هستند . "
وی در ارتباط با احتمال کاندیداتوری برای ریاست رئال در آینده گفت :" اگر بگویم نه ، دروغ گفته ام . همیشه این را دوست داشته ام اما نمی دانم زمانش کی می رسد . من همیشه صلاح رئال را خواسته ام . در آن موقع دوره بدی داشتم و فقط می خواستم تمام شود و یک چیز جدید شروع شود . به همین علت باشگاه را ترک کردم . "
وی در مورد کالدرون گفت :" او بیش از آن چه که استحقاقش را داشت مورد انتقاد قرار گرفت . این را از دیدگاه انسانی می گویم . کالدرون عالی نبود اما این قدر بد هم نبود . او یک باشگاه درب و داغان را تحویل گرفت و دو جام گرفت ... "
اما با شرایط جدید ، او نمی تواند مدیر رئال شود چرا که حداقل سن کاندیداتوری 20 سال است اما او 14 سال است که عضویت رئال را دارد . وی می گوید :" این عجیب است چرا که دلیلی وجود ندارد که چنین تغییری انجام شود . باید اعضای باشگاه را حفظ کرد . به من بگویید اگر کسی قرار است با رای 120 هزار نفر انتخاب شود ، چه فرقی می کند که چند سال عضو باشگاه بوده باشد . این را به این خاطر نمی گویم که خودم کاندید شوم اما در یک کشور دموکرات ، هر کسی می تواند به هر کسی که می خواهد رای بدهد در غیر این صورت به 30 سال قبل بر می گردیم . این کار باعث می شود که یک نفر جلوی حق برخی را بگیرد . "
او در این باره که اعضا از کار فلورنتینو راضی هستند گفت :" انکار نمی کنم که از نظر من کار او خوب بوده اما بعضی چیزها نباید عوض شوند . هر کسی یک رای دارد و به هر کسی که می خواهد می تواند رای بدهد . این یک قانون است که با 90 هزار عضو مخالفت می کند و می خواهد درباره اش توضیح داده شود . چه فرقی می کند که کسی 20 ، 15 یا 10 سال عضو باشگاه بوده باشد ؟ فرقش را نمی فهمم . "
وی افزود :" رای دهندگان به آن چیزی رای می دهند که دستور داده اند که رای بدهند . شاید رای مخفی باشد اما این گونه نیست و دستهایی در کارند تا رای ها را عوض می کنند . "
وی در مورد مسئله لغو آرای پستی هم گفت :" این درست نیست . پست یک سرویس ارزان و جهانی است . کسانی که نمی توانند به دفاتر ثبت رجوع کنند ، چه کار کنند . پست بهترین راه برای رای گیری است . من عاشق این باشگاهم و از این اتفاقات ناراحت می شوم . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 8 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo