سومین شروع فصل برتر کریستیانو از نظر گلزنی
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
کریستیانو ناراحت باشد یا نباشد ، باز هم گلش را می زند . او همیشه سعی می کند که بهترین باشد . در حقیقت بازیکن پرتغالی سومین شروع برتر دوران فوتبالش از نظر گلزنی را داشته است . فقط در فصل 11-12 با هشت گل و فصل 10-09 با نه گل در هشت بازی اول بهتر از امسال بوده اند . امسال شش گل زده است .
او دو برابر فصل دومش در رئال و دو تا بیشتر از فصل 08-07 گل زده است . در هر دوی این فصل ها به کفش طلا رسید و بهترین گلزن اروپا شد .
کریستیانو به مرور زمان گلزن تر شده است . در فصل اولش در اسپورتینگ در این مدت دو گل زد که هر دویش مقابل موریرنسه بودند . در یونایتد با این که همیشه حداقل 40 بازی انجام می داد اما در شروع فصلهای 04-03 و 05-04 در هشت هفته اول هیچ گلی نزد . او در فصل 06-05 یک گل زد ، در فصل0 07-06 ، دو گل و در فصلخای بعدش به ترتیب سه و چهار گل .
او در رئال مادرید از نظر آمار گلزنی شکوفا شده است . او در فصل اول حضورش در رئال در هشت بازی اول ، 9 گل زد . او در یونایتد به طور متوسط 0.4 گل در هر بازی می زد و در رئال این رکورد به 1.006 گل در هر بازی رسیده است . امسال با این که گفت که ناراحت است ، باز هم توانسته که شش گل بزند و به طور متوسط 0.75 گل در هر بازی زده است .
البته او در جدول لالیگا با فالکائو با هفت و مسی با شش گل فاصله دارد . کریستیانو در رئال آرام آرام تاریخ سازی می کند . اگر به دپورتیوو سه گل بزند به آمانسیو به عنوان نهمین گلزن برتر تاریخ رئال می زند . او در 14 فصل 154 گل زده بود . کریستیانو تازه سه سال و اندی است ...

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo