10 فوتباليست برتر ميلان (عکس)-ستاره هایی که در رئال مادرید درخشیدند.
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

ستاره برزيلي دنياي فوتبال در سال 2007 به ميلان پيوست اگرچه دوران حضور وي در اين تيم چندان طولاني نبود اما وي موفق شد در 20 بازي 9 گل به ثمر برساند اما مصدوميت وي در بازي برابر ناپولي در سال 2008 باعث شد تا وي مابقي فصل را از دست بدهد و اين آخرين حضورش در ميلان بود.


2- رونالدينهو

حضور رونالدينهو در ميلان پس از آن رخ داد که وي به دليل تمايل براي حضور در منچستر سيتي مورد سرزنش قرار گرفت اما حضورش در ميلان با هيجان زيادي همراه بود چراکه در آن زمان ميلان بهترين خريد خود را انجام داده بود.اگر چه چندين مصدوميت باعث شد تا وي کمي افت کند اما با اين وجود وي در زمان حضورش در ميلان در 43 مسابقه 11 گل به ثمر رساند و در فصل دوم در 42 مسابقه 15 گل به ثمر رساند و پايه گذار 17 گل ديگر بود با وجود اين وي در فصل گذشته به مرور از ترکيب اصلي کنار رفت و سرانجام باشگاه وي را فروخت.


3-کافو

ميلان در سال 2003 و پس از چندين فصل حضور موفق کافو در رم وي را از اين تيم خريد وي از سال 2003 تا 2008 به يک مدافع برجسته در ميلان تبديل شد و در کنار مالديني و کاستاکور خط دفاع همتازي تشکيل داد.در نخستين فصل او ميلان فاتح اسکودتو شد که در اين ميان نقش کافو بسيار برجسته بود.


4-زلاتان ابراهيموويچ

اين ستاره سوئدي به دليل سال ها حضور در 2 تيم يوونتوس و اينتر مورد تنفر هواداران ميلان بوده اما تاکنون به يکي از مؤثرترين عناصر قهرماني ميلان در کالچو مشهور شد.زلاتان در سال 2009 پس از ترک اينتر به بارسلونا پيوست و جايگزين ساموئل اتوئو در اين تيم شد اما در اين تيم همواره عملکردش مورد انتقاد بود زلاتان با به ثمر رساندن 20 گل براي ميلان به يکي از اعضاي کليدي اين باشگاه تبديل شد.


5- اکساندر پاتو

پاتوحقيقا ارزش پولي را که ميدان براي او پرداخت را داشت وي در 17 سالگي به ميدان پيوست و پس از جام جهاني 2006 به جوان ترين بازيکن حاضر در جام جهاني تبديل شد وي در زمان حضورش در ميلان 60 گل به ثمر رساند.


6-روي کاستا

هواداران ميلان از فاتح تريم سپاسگذارند، زيرا وي در زمان ترک فيورنتنا و به دست گرفتن ميدان روي کاستا را نيز با خود به اين تيم آورد اين در حالي بود که کاستا در سال 2001 با حضور در ميدان به گرانقيمت ترين بازيکن اين باشگاه تبديل شد.وي در زمان حضورش دراين تيم 200 بار به ميدان رفت.


7- تياگو سيلوا

اين مدافع برزيلي در سال 2009 به ميلان پيوست.اين بازيکن در دو فصل حضور خود در ميلان به يکي از 3 مدافع مياني برتر دنيا تبديل شد به طوريکه بسياري وي را از نماينا ويدچ مدافع برجسته شياطين سرخ بهتر مي دانند.در واقع بازي بسيار خوب او يکي از دلايل اصلي بازگشت ميلان به دوران اوج خود است.


8- کلارنس سيدورف

سيدورف نزديک به 10 سال به يکي از ستارگان ثابت ميلان تبديل شد بود وي در سال 2002 به ميلان پيوست يک ستاره کامل و شناخته شده بود وي پيش از اين در فينال ليگ قهرمانان که در سال 1995 ميان آژاکس و ميلان برگزار شد با ايفاي نقشش در پيروزي آژاکس خود را به دنياي فوتبال شناساند.وي از زمان حضور در ميلان 396 بازي براي اين تيم انجام داد و 61 گل به ثمر رساند و وي در زمان حضورش در اين تيم موفقيت هاي بزرگي بدست آورد.


9- فيليو اينزاگي

زمانيکه اين فوتباليست به ميلان پيوست طي 10 سال به يک ستاره تبديل شد به طوريکه در سن 10 سالگي هم يک مهاجم خطرناک براي تيم هاي حريف محسوب مي شد شايد مهم ترين کار وي در زمان حضورش در اين تيم در شب 23 مي 2007 و در آتن رخ داده باشد زمانيکه وي در فينال ليگ قهرمانان در برابر ليورپول دو گل زد و ميدان را به قهرماني رسيد .


10- آندره پيرلو

اگر چه پيرلو در حال حاضر در سيدني بازي مي کند اما در ميلان همواره در يادها باقي خواهد ماند وي يکي از بهترين بازيکنان دنيا در دور مدرن است درست است که وي در دهه چهارم زندگي خود قرار دارداما همچنان يکي از بهترين بازيکنان فوتبال است و هيچ نشانه اي از افت در تورين نشان نداده است پيرلو در کنار بازيکناني چون سيدور، روي کاستا و اينزاگي يکي از بازيکنان ميلان است.


تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo