بی دقتی عجیب رئالی ها در ضربات آخر
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

رئال مادرید در این فصل فاقد شم گلزنی کافی است . در مجموع در لالیگا هفت گل زده اند ، یعنی نصف بارسا اما آمار نشان می دهد که تیم مورینیو می توانسته خیلی بیشتر از این ها گل بزند . در حقیقت رئال فقط 7 دصد از موقعیت هایش را گل کرده است . از این حیث با رایو برابر است و فقط اوساسونا با 5 درصد و گرانادا با 3 درصد آماری بدتر دارند .
بهترین آمار متعلق به اتلتیکوی فالکائوست . آنها با 19 درصد دقت ، 11 گل زده اند . پس از آنها بارسا با 17 و بتیس با 16 درصد قرار دارند .
تیم مورینیو 35 درصد شوتهایش درون چارچوب است . از این حیث در لالیگا یازدهم است . بارسا با 60 درصد شوت در چارچوب بهترین آمار را دارد . اتلتیکو با 51 درصد در رده بعدی است .
رئال مادرید بیشترین آمار شوت در لالیگا را داشته است . آنها 98 شوت زده اند (بارسا 82 تا) اما دقت کاملا پائین است . یعنی رئالی ها در هر بازی به طور متوسط 19 شوت می زنند اما فقط 6.8 آنها به چارچوب بوده است .
بارسا باز هم صدرنشین شوت در چارچوب با 9.8 شوت در هر بازی است . سه تا بیشتر از رئال . اتلتیکو با 7.5 شوت در رده بعدی است .
رئال در مقابل رایو هم موقعیت های زیادی داشت . 16 شوت زدند که فقط شش تایش در چارچوب بود یعنی 37.5 درصد که از این شش تا فقط دو تایش گل شدند .
رئال البته در تیرک زدن هم هنرمند است . رئالی ها این فصل پنج شوت به تیرک زده اند . آخری دیروز توسط رونالدو بود . مودریچ و راموس مقابل سویا هم حرکت مشابهی داشتند . اوزیل هم در هفته اول دروازه خالی را به تیرک زد . هیگوائین هم تجربه مشابهی دارد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 4 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo