گرانرو :" مورینیو کوئینز پارک رنجرز را به من توصیه کرد "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

ستبان گرانرو ، بازیکن اسبق رئال در مورد روزهای اولش در کوئینز پارک رنجرز صحبت کرد . ال پیراتا در مصاحبه با دیلی استار در مورد روزهای اولش در انگلیس گفت .
این بازیکن سابق رئال گفت :" مورینیو اعتقاد دارد که من به تصمیم درستی گرفتم . او فکر می کرد که در این جا راضی خواهم بود و لذت می برم . او این جا را به من توصیه کرد و چیزهای خوبی در مورد باشگاه و مربیشان مارک هیوز گفت . "
وی افزود :" از جوانی می دانستم که روزی در انگلیس بازی می کنم . به خانواده ام همیشه گفتم که روزی به این جا می آیم . حالا زمانش رسیده و خیلی از حضور در این جا خرسند هستم . این جا جای زیادی برایش پیشرفت دارم . مدیر اعتماد زیادی به من دارد و تمایل زیاید به انتقالم نشان داد . "
وی در پایان گفت :"البته ترک رئال برایم آسان نبود . باشگاهی که بیشتر زندگیم را در آن بودم و در مورد این چالش هیجان داشتم . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo