وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/14/primera/1355519586_814572_1355519831_noticia_normal.jpg ادواردو فرناندز بلاس ، نایب رئیس اول رئال در ضیافت ناهار فدراسیون کانون های هواداری رئال گفت :" باید از بازیکنانمان و خوزه مورینیو که بهترین های جهان هستند دفاع کنیم . " 
فلورنتینو پرز این بار در مراسم حضور نیافت اما فردا در مراسم اهدای نشان های اعضای وفادار 25 ، 50 و 60 ساله باشگاه حضور پیدا خواهد کرد و انتظار می رود در حمایت از مورینیو صحبت کند .
فرناندز بلاس از کانون های هواداری خواست که در راه قهرمانی ها متحد شوند :" به آینده نگاه می کنیم تا دست به کارهای بزرگی بزنیم و چمپیونزلیگ را ببریم . پس همه باید هیجان زده باشند . " بازیکنانی کاستیا نظیر آنتونیو مارتینز و و موسکرا که در لوگو بازی نمی کردند در این مراسم حاضر بودند .

تبلیغات


تاریخ: 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
مورینیو پس از بازی در والدبباس به انتقاد از بی تعصبی برخی بازیکنانش تیمش پرداخت و گفت :" برخی نمی خواهند که در باران ، سرما و یک بازی کوپا حاضر باشند . " او حتی رافا واران را به عنوان نماد فداکاری نام برد اما کریستیانو رونالدو را به عنوان فردی که همیشه واکنش درست نشان می دهد ، برایش مثال زدنی تر است . 
مربی پرتغالی کریستیانو را نماد حرفه ای گری و تعصب می داند و بارها شده که او را برای تیم مثال بزند . او بازیکنی است که انگیزه اش برای پیروزی را از دست نمی دهد و صرفنظر از این که چه حریفی مقابلش است ، می خواهد همیشه بازی کند .
رونالدو در ویگو همه چیزش را گذاشت . گلی را زد که رئال را برای صعود زنده نگه می داد . این پاداش تلاش او در دفاع و حمله بود . با وجود سرما و عدم حمایت هم تیمی ها ، او باز هم کارش را می کرد و خسته نمی شد .
آمار رئال تاثیر کریستیانو را تائید می کنند . او پنج شوت زده که همه چارچوب بودند . این در حالیست که کل تیم در این بازی 11 گل زد . یعنی بازیکن پرتغالی 50 درصد از شوت ها را به تنهایی زد و اگر سرجیو ، دروازه بان حریف خوش نمی درخشید ، ستاره پرتغالی می توانست بیش از این هم گل بزند .
او دو توپ ربایی و پنج ارسال به محوطه جریمه هم داشت . پس از قطع یکی از توپهای سلتا کارت زرد گرفت و با تمام وجود بازی کرد تا در نهایت روی پاس ژابی گلزنی کند .
کریستیانو پس از دربی دوباره دارد خودش می شود . در آن بازی یک گل از روی نقطه کاشته به ثمر رساند ، یک پاس گل داد و دو بار توپ را به تیرک زد . این بازی برای روحیه گرفتنش خیلی مهم بود . در زمین وایادولید گل نزد اما در حملات خیلی فشار آورد و در خدمت تیم بود .

تبلیغات


تاریخ: 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
رئال در زمین سلتا شکست ناگواری را تجربه کرد هر چند که گل مهم کریستیانو در دقایق پایانی برای صعود به مرحله بعد به رئالی ها امید داد . در حقیقت رئال تنها باری که در زمین سلتا باخت ، توانست که در برنابئو 3-0 ببرد و صعود کند ، پس تاریخ به نفع رئال است . 
رئال و سلتا چهار بار در کوپا بازی کردند و بازی رفت هم در ویگو بود که فقط در فصل 68-1967 تیم گالیشیایی در زمین خودش آن هم با نتیجه 3-2 برنده شد . اما در بازی برگشت در برنابئو ، رئال با نتیجه 3-0 پیروز شد . هر چند که رئال در نهایت با شکست 1-0 به بارسلونا از کوپا اوت شد .
آخرین تقابل رئال و سلتا در کوپا نیز با خاطرات خوبی همراه بود . رئال مادرید بازی رفت را در برنابئو با نتیجه 4-1 برد تا با وجود شکست 1-0 در بالایدوس صعود کند ، اتلتیکو را در نیمه نهایی شکست دهد و در فینال با غلبه بر وایادولید به قهرمانی برسد.

تبلیغات


تاریخ: 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
شرایط رئال در هفته های اخیر زیاد روبراه نبوده است . نبود برخی بازیکنان باعث شده که رئال بازیهای سختی را داشته باشد و در زمینی نظیر وایادولید به سختی برنده باشد . چنین قضیه ای در آمار رونالدو هم مشخص است . یک بازیکن تکنیکی نظیر او در هر سه بازی اخیر رئال ، کارت زرد دریافت کرده است . 
ضعف تدافعی رئال در این بازیها باعث شد که رونالدو با تعصب و کوشش تصمیم بگیرد که عقب بکشد که این باعث شد که در سه بازی کارت زرد بگیرد .
در بازی با سلتا پس از یک خطا ، کارت گرفت . در بازی با وایادولید به علت اعتراض کارت زرد دریافت کرد و مقابل آژاکس نیز خطای خطرناکی انجام داد تا کارت بگیرد .

تبلیغات


تاریخ: 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
روزنامه فرانسوی "له 10 اسپورت " گزارش داد که خورخه مندس ، ایجنت مورینیو جلسه ای با سران پاریسن ژرمن داشته تا در مورد آینده این مربی صحبت کنند . این گزارش مدعی است که توافقاتی هم برای پیوستن مربی پرتغالی به پی اس جی در سال بعد ایجاد شده است . 
به گفته " له 10 اسپورت " تمیم بن حامد الثانی گزینه هایی نظیر گواردیولا ، ونگر و مورینیو را برای خود تعیین کرده که در نهایت قید گواردیولا را به خاطر مربی پرتغالی زده است .

تبلیغات


تاریخ: 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo