وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو


مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید با برد مقابل سیتی ، روند موفقش در بازیهای اروپایی را ادامه داد . در حقیقت رئال توانست که پس از 13 بازی ، سیتی را شکست دهد تا طلسم شکست ناپذیری تیم مانچینی پاره شود .
آخرین باری که سیتی شکست خورده بود ، مربوط به ماه آوریل می شد اما آنها در سانتیاگو برنابئو نیز طعم شکست را چشیدند و پس از آن به انگلیس بازگشتند .

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


مرجع خبري رئال مادريد : کاسیاس در شرایط روحی بسیار بدی آماده بازی مقابل سیتی شد . تنها ساعاتی پیش از این بازی او مطلع شده بود که دویدی زاپیسک ، کودک لهستانی که در طول یورو با هم ملاقات کرده بودند ، به دیار باقی شتافت . این کودک 14 ساله می دانست که با توجه به بیماری دژنراتیو ، مرگش نزدیک است و می خواست پیش از فوت ، با ایکر ملاقات کند که کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا درخواستش را اجابت کرد و به رسم جوانمردی همیشگی خود با این کودک دیدار کرد .
این کودک می خواست ملاقات با ایکر ، آخرین اتفاق پیش از مرگش باشد . ایکر در صفحه فیس بوکش نوشت :" تسلیت صادقانه من تقدیم به خانواده اش . آرام بخواب رفیق . "
ایکر به همین خاطر پس از هیچ کدام از گلهای رئال مادرید به سیتی خوشحالی نکرد .


تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید برای بردن چمپیونزلیگ نظر مساعد بنگاه های شرط بندی را به خود جلب کرده است . در حقیقت پیش از بازی با سیتی ، شانس رئال برای بردن چمپیونزلیگ 4 به 1 بود اما حالا این آمار بهبود پیدا کرده است .
البته همچنان شانس بارسلونا بیشتر است و برای حضور در ومبلی و قهرمانی شانس 3.6 به 1 برایشان تعیین شده است .
همچنین در نظرسنجی مارکا ، شانس قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ 48.8 درصد تعیین شده و شانس قهرمانی رئال 27.7 درصد و باقی آرا مال بقیه تیمهاست .


تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


مرجع خبري رئال مادريد : مارسلو کم کم عادت کرده که قفل بازیهایی که برای رئال مادرید زشت می شوند را بشکند . بازیهایی نظیر منچستر سیتی . درست است که شاید در ساختار تدافعی کمی سر به هوا باشد (البته کمتر از قبل) اما زمانی که بازیکن برزیلی در پست دفاع چپ قرار می گیرد ، تیم یک چیز دیگری است و یک نشاط دیگری دارد که کوئنت رائو در ارائه آن ناکام است . زمانی که خلاقیت تیم در مرکز زمین کم شود ، قوای تهاجمی مارسلو می تواند کلیدی باشد . البته به نظر می رسد که مورینیو به او به طور کامل اعتماد ندارد چرا که در بازیهای حساس فصل ، همیشه هموطنش را به مارسلو ترجیح می دهد .
مطمئنا شاید اگر بازیکن دیگری بود پس از این همه نا امیدی پشت نا امیدی ، زانو می زد اما بازیکن برزیلی همیشه تردیدها را با بازی خوبش از بین می برد و به نظر می رسد که می خواهد به مربی پرتغالی خودی نشان دهد . مطمئنا بازیهای مشکلی در طول فصل وجود خواهند داشت و هر کدامشان دقایقی خواهند داشت اما مارسلو این حق را دارد که با این بازی که مقابل سیتی داشت ، مرد فیکس مورینیو در بازیهای بزرگ باشد . در حال حاضر این جایگاه برای کوئنت رائو ذخیره شده اما در بازیهایی نظیر دیروز ، امیدها می تواند برای مارسلو زنده بماند .
آنتونیو رومرو

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

مرجع خبري رئال مادريد : دیگائو ، برادر ریکاردو کاکا در مورد احتمال حضور بازیکن رئال در لیگ ایالات متحده گفت :" نیویورک ردبولز یک احتمال جالب است . هر چند که ریکاردو فعلا در رئال مادرید ادامه می دهد . "
دیگائو ادامه داد :" به خاطر قراردادش با رئال فعلا این انتقال محتمل نیست . سه سال از قراردادش باقی مانده و مشکل است که بخواهد جدا شود . اما او در آینده شاید دوست داشته باشد به نیویورک بپیوندد . "
بازیکن برزیلی دو ماه است که در هیچ بازی حضور نداشته و مورینیو هم اعتقاد چندانی به او ندارد .

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo