وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو


مرجع خبري رئال مادريد : سرجیو راموس از دیروز که روز استراحتش بود ، آن طور که می خواست بهره نبرد . او ناراحت ، خشمگین و سردرگم بود چرا که نمی توانست نیمکت نشین شدنش در روز سه شنبه مقابل سیتی را درک کند . بازیکن سابق سویا به خاطر این که تنها بازیکنی بود که پاسخ حرفهای مورینیو علیه بازیکنان پس از شکست در پیزخوان را داده بود ، مورد تنبیه قرار گرفت .
http://www.img4up.com/up2/73221458686377137856.jpg
مورینیو یک پیغام مشخص را پس از این بازی به بازیکنانش فرستاد :" بازیکنان روی فوتبال تمرکز نداشتند . بین دو نیمه دو نفر تعویض شدند اما باید هفت تا می شدند . در حال حاضر من تیمی نمی بینم . " در میکس زون ، راموس در این باره گفت :" عجیب است که مربی پس از چهار هفته این گونه واکنش نشان می دهد . همه ما از اول تا آخر در کنار هم مقصریم ... "
مورینیو از این حرفها ناراحت شد و ساعاتی بعد به واران اطلاع داد که مقابل سیتی فیکس خواهد شد . این در حالی بود که کاربران اینترنتی آس ، او را از معدود بازیکنانی می دانستند که در کنار کاسیاس ، په په و ژابی ، نیازی نبوده که بین دو نیمه بازی در پیزخوان تعویض شود . از طرفی مورینیو پیش از بازی با سیتی گفت که تغییرات چندانی در ترکیبش نخواهد داشت . "ترکیب یازده نفر تیمم تغییرات چندانی نسبت به بازی با سویا نخواهند داشت و انگشت را به سمت بازیکنی نمی گیرم . " اما بازیکن آ«دلوسی و اوزیل در مقابل بریتانیایی ها از ترکیب کنار رفتند . در مورد بازیکن آلمانی می توان قضیه را به شکل بازی ربط داد اما در مورد مدافع آندلوسی این کاملا غیرمنتظره بود .
راموس توسط خانواده و دوستان نزدیکش در ساعات اخیر احاطه شده تا بر این اتفاق غلبه کند . اعتقاد دارد که رفتار مورینیو با او به عنوان کاپیتان دوم ، درست نبوده چرا که او فقط می خواسته که پاسخ انتقادات سنگین مربی را بدهد .

دیروز در والدبباس تنها تمرین کرد
سرجیو راموس ، دیروز چهارشنبه که زمان استراحت بازیکنان بود به والدببسا رفت تا تمرین کند . پس از پیروزی مقابل سیتی ، مورینیو به بازیکنان استراحت داده بود اما او در کنار کاکا و کایخون به والدبباس آمده بودند .
بازیکنان برزیلی و موتریلی در کنار کاستیا تمرین کردند اما راموس تنها کارش را انجام داد . مدافع آندلوسی پس از اتفاقات بازی با سیتی که نیمکت نشین شده بود ، تصمیم گرفته بود که برای تمرین حاضر شود .
راموس پس از بازی در صفحه توئیترش نوشت :" به تمامی هم تیمی هایم به خاطر تلاششان برای این پیروزی تبریک می گویم . "

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید با شروعی خوب در چمپیونزلیگ توانست که روند خوبش در بازیهای اول اروپایی را ادامه دهد .
رئال از 43 بازی خانگی اول اروپایی ، 41 تا را برده و فقط دو تا را مساوی کرده است . پس از پیروزی رئال در مقابل تیم انگلیسی ، رئال مادرید روند خوبش را ادامه داد و نشان داد که شروعش در خانه در اروپا برایش خوش یمن است .

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


مرجع خبري رئال مادريد : گونزالو فصل را عالی شروع کرد و در بازیهای اول هم چندین گل زد . در حقیقت او تا زمان بازی با گرانادا و دو بازی ملی آرژانتین هم آمار فوق العاده ای داشت و تقریبا در همه بازیها گل زده بود .
اما ناگهان شرایط برایش عوض شد . ال پیپیتا مقابل سویا چندین موقعیت خوب را از دست داد و کاملا عصبی به نظر می رسید . مقابل سیتی نیز ، در نیمه اول یک توپ خوب را با سرش روانه دروازه هارت کرد که دروازه بان انگلیسی با خوش شانسی آن را مهار کرد . دقایقی بعد با پاس دی ماریا پشت دفاع سیتی صاحب توپ شد که نتوانست از آن استفاده کند .
در مجموع ، هیگوائین از نظر روحی در این دو بازی کاملا نا آماده به نظر می رسید و در روزهای باقیمانده تا بازی با رایو باید سعی کند که دوباره خودش شود .

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


مرجع خبري رئال مادريد : جان توشاک ، سابقه مربیگری در رئال را دارد . او در مصاحبه با کوپه در مورد شرایط فعلی رئال صحبت هایی داشت .
این مربی به نقل قول مورینیو از خودش در مورد تقسیم مسئولیت میان مربیان و بازیکنان در بازیها ابراز افتخار کرد و گفت :" غرور مورینیو جریحه دار شده است چرا که شرایط فعلی رئال در لالیگا عادی نیست . آنها شروع بدی داشتند و فشار زیادی رویشان است . طبیعتا بازی در نیوکمپ می تواند هیجان انگیز باشد . "

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


مرجع خبري رئال مادريد : مورینیو فقط یک تیم مقابل سیتی نداشت ، بلکه دو تا داشت . کریستیانو خستگی ناپذیر بود . در نیمه اول ، رئال فقط توپ را داشت و خلاقیت نداشت چرا که بازیکنان خلاق روی نیمکت بودند . در نیمه دوم ، کریتسیانو فرصتهایش را پیدا کرد و بهترین بهره را برد . در هر دو نیمه او یک بازیکن با تعصب بود . سه شنبه خبری از ناراحتی یا بازیهای بچگانه نبود .
تقدیر در نهایت طوری رقم خورد که بازیکن پرتغالی کار بازگشت را نهایی کند . او با خرسندی جشن گرفت . چمپیونزلیگ جایی برای کج خلقی نبود . برنابئو هم ستاره اش را تشویق کرد چرا که هواداران بلدند که گندم را از کاه جدا کنند . آنها زمانی که سیلوا را تشویق کردند این را نشان دهند . کریتسیانو هم مثل همیشه بود اما بهترین راه برای این که دوست داشتنی تر شود این است که بفهمد که کسان دیگری هم هستند که باعث رشدش می شوند . راهش همین است .
جی جی سانتوس

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo