وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

Cristiano Ronaldo vs Sevilla (Away) 2012-2013 HD 720p by MemeT

| WMV | 5,5 mbps | 298 MB | 7:15 min | 1280x720 |
Download Links : Rapidshare / Hotfile / UpToBox / Hipfile

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


مرجع خبري رئال مادريد : نیمکت نشینی راموس در مقابل سیتی به عنوان کاپیتان دوم و یکی از استخوان های تیم ، باعث شگفتی شد و برخی دلایل ورزشی و غیر ورزشی را برای این اتفاق بر شمردند چرا که مورینیو با کاریزمای خاصش یکی از مهمترین عناصر تیمش را کنار گذاشته بود .
مربی سعی کرد که اختلافات با این بازیکن را رد کند :" مشکلی وجود ندارد ، این تصمیم ورزشی بود . " هر چند که این تصمیم را نمی توان یک تصمیم صرفا ورزشی دانست . به نظر می رسد که این قضیه به واکنش راموس در پیزخوان پس از حرفهای مربی پرتغالی ارتباط داشته باشد .
البته مورینیو موارد مشابه زیادی داشته است و بارها شده که با ستارگانش برخورد کند و اگر آن طور که می خواهد ظاهر نشوند ، آن ها را به روی نیمکت بفرستد .

روبن و شوچنکو
کریستیانو به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان رئال تجربه مشابهی را دارد . پس از بازی رفت نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا زمانی که بازیکن پرتغالی گفت :" دوست ندارم که بد بازی کنیم اما مجبورم . " این باعث شد که در بازی با ساراگوسا از لیست خط بخورد .
در چلسی و اینتر هم می توان موارد مشابهی را تجربه کرد . در تیم انگلیسی چندین بار به ستارگانش ضد حال زد . در آغاز فصل 06-2005 پس از بردن لیگ انگلیس ، ریکاردو کاروالیو از ترکیب کنار رفت و از گالاس و تری استفاده شد . کاروالیو پس از این اتفاق گفت :" برایم قابل فهم نیست که چرا مدافع سوم بودم و می خواهم که بدانم چرا کنار گذاشته شدم . " واکنش مورینوی شدید بود . او گفت که تا زمانی که کاروالیو از رختکن عذرخواهی نکن د، بازی نمی کند . این مدافع این کار را کرد و پس از آن در 22 بازی فیکس شد .
در همان فصل مورد مشابهی برای روبن وجود داشت . او در بازی مقابل آرسنال تعویض شد که شکلک های خشم را از خودش بروز داد . در بازی بعدی روی نیمکت نشست و مورینیو گفت که این فقط یک تصمیم فنی بوده است .

کوردوبا و بالوتلی
در فصل 07-2006 ، چلسی فصل را مثل حالای رئال در لالیگا شروع کرده بود . سه تساوی پیاپی گرفته بودند و همه شرایطشان را بحرانی می دانستند . مورینیو اعتقاد داشت که تیمش بی تعصب شده است و در بازی بعدش شوچنکو ، بازیکن محبوب آبراموویچ را نیمکت نشین کرد . چلسی آن بازی را 4-0 برد و مورینیو این را یک تصمیم فنی دانست .
در فصل 09-2008 ، پس از شکست بد مقابل برگامو که تیمش در 45 دقیقه سه گل خورد ، علنا به برخی بازیکنانش اعتراض کرد ، همچون بازی با سویا و در بازی بعدش ایوان کوردوبا ، یکی از بزرگان تیم از لیست کنار رفت . مکسول هم تنبیه شد . فصل بعدش هم زمانی که بالوتلی پیراهن اینتر را پرت کرد ، همین کار را انجام داد.

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو در برنابئو با توقعات زیادی که در موردش وجود داشت ، حاضر بود . به خصوص آن که اولین باری بود که پس از آن که اعلام ناراحتی کرد ، به این استادیوم بر می گشت .
سه شنبه گذشته ، او در دقیقه 90 با گلی که زد با هواداران آشتی کرد . بازیکن پرتغالی از زمان سوت آغاز خیلی فعال بود و گلش در لحظات پایانی پاداش تلاشش بود . پیش از گلزنی کریستیانو دو بار دیگر تلاش کرده بود اما هر دو با دفع هارت همراه شدند .
کریستیانو در همکاری با هم تیمی هایش هم تحرک زیادی داشت . از 55 پاسی که داد فقط سه تایش اشتباه بود . در کنار دی ماریا بیشترین پاس را دریافت کرد . هر دو 49 پاس گرفتند .
گل سه شنبه اش 151مین گلش در رئال در 151مین بازی کریستیانو بود . ستاره پرتغالی رئال مادرید بهترین میانگین گلزنی تاریخ را دارد . او حالا با این گلش مادرش را که نگران حال پسرش پس از نگرانی های اخیر بود ، خوشحال کرده است .

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

 

 

as
http://img.kiosko.net/2012/09/20/es/as.200.jpg
آبشار تمجیدها
رئال مادرید اولین باشگاه تاریخ است که به 100 برد در چمپیونزلیگ می رسد
ده میلیون تماشاگر در اسپانیا گل رونالدو را دیدند
گاتزتا :" ایده زیبایی بود که چمپیونزلیگ با یک فنیال شروع شود "
اکیپ :" این رئال مادرید شگفت انگیز است "
سان :" مورینیو روی زانویش خوشحالی کرد ، مثل بازیکنان سیتی در پایان بازی "
گلوب اسپورت :" از بحران می گفتند اما رئال مادرید یک نمایش ارائه داد "

marca
http://img.kiosko.net/2012/09/20/es/marca.200.jpg
فلورنتینو این گونه به بازیکنانش پس از بارگشت تبریک گفت
"مادریدیسمو بودن این است "
مدیر به تک تک بازیکنان دست داد و گفت :" مردم در خیابان ها را به وجد آوردید "
سورپرایز شدن مدیران رئال از ترکیب مورینیو
ایکر به خاطر یک کودک لهستانی از گل سوم خوشحالی نکرد

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

مرجع خبري رئال مادريد : رافائل واران اولین بازی فصلش را در نبدر مشکلی نظیر سیتی داشت . جای راموس را گرفت اما به خوبی با فشار خو گرفت . پارسال اولین بازیش برای رئال مقابل سانتاندر بود .
رافائل ، از دیدنت در ترکیب اصلی بازی با سیتی ، شوکه شدیم . برای تو هم همین طور بود ؟
سورپرایز بود . البته نه آن روز بلکه در روز یکشنبه که با مربی در موردش صحبت کردیم و من سعی کردم که برای این بازی آماده شوم . مورینیو از من پرسید که آیا آماده این بازی هستم یا نه که من گفتم البته . از من خواست که حواسم برای بازی مقابل سیتی خیلی جمع باشد .

از این که قرار بود در چنین بازی مهمی حاضر باشی ، استرس نداشتی ؟
مطمئنا فشار زیادی وجود داشت اما در طول 90 دقیقه سعی کردم که اسحسا آرامش کنم . از نظر تیمی نشان دادیم که خیلی مستحکم هستیم و توانستیم که دو بار عقب افتادن از سیتی را جبران کنیم . این نشان می دهد که از نظر روانی نیرومند بودیم ، به خصوص در مقاطع پایانی بازی .

این بزرگترین بازی دوران فوتبالت بود . چطور بود ؟
مقابل سیتی نوبت من بود که درون استخر شیرجه بزنم و با حضور در چنین بازیهایی پیشرفت کنم . مدتها انتظار کشیدم تا در یک بازی بزرگ حضور داشته باشم . از آن بازیهایی که سرنوشت بازیکنان را تعیین می کنند . سعی کردم که کاری که بلدم را انجام دهم و همه چیز خوب پیش رفت .

فکر می کنی با عملکردی که مقابل سیتی داشتی یک گام به جلو در دوران فوتبالت برداشتی ؟
وقتی به این نود دقیقه ها در بازیهای چمپیونزلیگ فکر می کنم فقط نکات مثبت را می بینم . فکر می کنم که این بازی تاثیر مهمی در دوران فوتبالم و کل فصل داشت . سعی می کنیم که موج های مثبتی را به درون خودم ساطع کنم .

به نظر می رسد که این موج های مثبت پس از شروع بد تیم در لیگ باید به بقیه رختکن هم برسد .
وقتی تیمی نمی برد ، طبیعی است که جو سختی ایجاد شود . حالا باید با پیروزیهای دیگر ، این شب زیبا را تکمیل کنیم .

این چند هفته که بازی نمی کردی کمی ناراحت بودی . حالا بهتر هستی ؟
این ها لحظاتی از زندگی یک مرد هستند احساس می کنی کمی بدتر از حد معمول هستی . این چیزها پیش می آیند . می دانستم که مربی هیچ وقت اعتمادش به من را از دست نداده است . همه چیزم با مورینیو مشخص بود . من قبلش بازی نمی کردم چرا که پیش فصل خوبی نداشتم . در دو بازی برای تیم زیر 21 سال فرانسه و مقابل سیتی برای من انگیزه ای مضاعف بود و امیدم دوباره زنده شد .

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo