وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو


سانتوس می خواهد جای خالی رفتن احتمالی گاسنو را با سائوپائولو پر کند ، این بازیکن این هفته با 9 میلیون یورو راهی سائوپائولو می شود . مائوریسی رامالیو ، مربی سانتوس احتمال خرید بازیکن رئال را رد نکرد .
وی در مورد احتمال خرید دیگو ، روبینیو و کاکا توسط تیمش گفت :" آنها بازیکنان بزرگی هستند ، هر چیزی محتمل است . در صورتی که سائوپائولو مبلغ مورد نظر برای گانسو را بپردازد ، این سه گزینه محتمل خواهند بود . "

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

مرجع خبري رئال مادريد : رایو از چهارشنبه تمریناتش را برای بازی با رئال آغاز کرد که نکته قابل این توجه شدت تمرینات بدنی بود .
پاکو خمز هیچ مصدومی در تیمش ندارد و می خواهد که بازیکنانش برای بازی حساسشان آماده باشند . اسماعیل خیل ، نونو ، ناچو و روبن رامیرو از آکادمیشان هم در کنار اعضای اصلی تمرین کردند .

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید دومین جلسه تمرینی هفته اش را پیش از بازی با رایو وایکانو برگزار کرد که مورینیو چیزی در مورد ترکیب احتمالی خود رو نکرد .

در این تمرین ، مربی پرتغالی از تمامی بازیکنان آماده خود استفاده کرد که آنها را به سه دسته تقسیم کرد . یک دسته دروازه بان ها بودند ، یک دسته فیکس های بازی با سیتی و دسته دیگر باقی بازیکنان .

برای این بازی تردیدهایی در مورد ترکیب وجود دارد . این که راموس به ترکیب اضافه می شود یا نه و دیگر این که از میان اوزیل ، مودریچ و اسین کدامشان فیکس می شوند .

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید هوادارانی در گوشه ای از استادیوم کوچک وایکاس در بازی با رایو خواهد داشت . در حقیقت رئال مادرید فقط 210 بلیط برای این بازی تقاضا کرده است .
قیمت بلیط های این بازی بین 39 تا 110 یورو تعیین شده است که قیمت بلیط ها نسبت به بازیهای قبلی افزایش یافته است .
حضور رئالی ها در این بازی کمتر از سال گذشته بود . پارسال رئال با ضربه پشت پای کریستیانو در وایکاس با نتیجه 1-0 برنده شد . در آن بازی 350 رئالی به استادیوم آمده بودند که مورینیو از این باره ناراحتیش را ابراز کرد و گفت :" متاسفم . در مادرید بازی می کنیم و به عنوان صدرنشین لالیگا فقط چند صد هوادار برای حمایت از ما آمدند . مقابل ختافه هم فقط پانصد نفر آمده بودند . در بازیهایی که در مادرید برگزار می شود بهتر است که نفرات بیشتری بیایند . "

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo


 رئال مادرید تیمی با 9 قهرمانی اروپاست که به قول بعضی ها شش تایش در دوران سیاه و سفید بوده و سه تایش در دوران رنگی . هیچ کس رکوردی بهتر از این نداشته است . آنهایی که حالا تبدیل به یک مد زودگذر شده اند ، کلا چهار جام دارند . همه در دوران رنگی بوده است : 1992 ، 2006 ، 2009 و 2011 . اما در مقابل سیتی یک آماری کسب شد که باز هم نشان داد که چرا رئال مادرید تیم شماره یک فوتبال اروپا بوده و هست . مقابل تیم آگوئرو و سیلوا ، رئال مادرید به صدمین پیروزیش در چمپیونزلیگ رسید . اولین تیمی که به چنین رکوردی در تورنمنتی می رسد که دو دهه است که برگزار می شود . چرا بارسا در دوره طلاییش به این رکورد نرسیده است ؟
ارتش سفید تا همیشه سالاری می کند . دیشب بارسا به پیروزی 98 سختی مقابل اسپارتاک مسکو رسید . تازه باید در نظر گرفت که رئال هفت گل بیشتر از آنها زده است (351-344) هر چند که آنها کمتر گل خوردند . رئال مادرید پادشاه قرن بیست و یک هست و خواهد بود .
توماس رونکرو

تبلیغات


تاریخ: پنج شنبه 30 / 6 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo