وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

گوادلاخارا باید شنبه میزبان کاستیا باشد . جرارد بادیا ، بازیکن این تیم در مورد این بازی گفت :" می توانیم تیم آکادمی رئال را اگر خوب باشیم ، ببریم . "
بادیا ادامه داد :" آنها تیم خطرناکی هستند و بازیکنان خوبی دارند . می توانند هر لحظه شکستت دهند و باید حواست جمع باشد . کار مشکلی داریم . "
کاستیا پس از شکست به سابادی شرایط خوبی در جدول دسته دوم ندارد . بادیا افزود :" مطمئنا آن بازی را فراموش کرده اند و با انگیزه خواهند بود . "

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

رئال مادرید جایی برای اشتباه ندارد . سفیدها نمی توانند ناکامی دیگری را مقابل رایو تحمل کنند و این دربی را می توان مثل یک فینال دانست . به همین علت عجیب است که اگر مورینیو دوباره سرجیو راموس را روی نیمکت بنشاند .
با این که بازیکن کاماسی مطمئن است که در وایکاس فیکس می شود اما در تمرین روز جمعه ، ااین بازیکن در دسته ذخیره ها تمرین کرد تا تردیدها زیاد شود .
این مدافع در تمرین دیروز دید که په په و واران در کنار هم قرار گرفتند و احتمال دارد که باز هم مدافع فرانسوی در ترکیب قرار گیرد .
این اولین باری نیست که مورینیو ، راموس را تنبیه می کند هر چند که باشگاه مطمئن است که این ماجرا زیاد طول نمی کشد . بازی مقابل رایو فرصتی است تا مشخص شود که مورینیو چه تصمیمی در مورد راموس دارد .

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

به گفته کالچیو مرکاتو ، میلان در نظر دارد که در تابستان آینده تغییرات عمده ای داشته باشد . آنها می خواهند که سرجیو راموس ، آرزوی دیرینه اشان را به خدمت گیرند .
گالیانی می خواهد از روابط خوبش با فلورنتینو استفاده کند و مدافع کاماسی را به خدمت بگیرد . آنها می خواهند که از بحران بیرون بیایند و حاضرند که برای خرید راموس 25 میلیون بپردازند . از طرفی آنها می خواهند گواردیولا را هم به خدمت بگیرند که این می تواند کار خرید راموس را برایشان تسهیل بخشد .

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

میشل ژنه ، بازیگر اسپانیایی پس از نقش آفرینی های اخیرش به شهرت ویژه ای در اسپانیا رسیده است . او مادری اسپانیایی و پدری انگلیسی الاصل دارد و یک رئالی است .

http://estaticos04.marca.com/blogs/salvese-quien-pueda/imagenes_posts/2012/09/21/18183.jpg

وی در مورد ورزش مورد علاقه اش گفت :" من تمرین شنا می کنم اما حقیقتا کمتر از آن چه که دوست دارم ورزش می کنم . به سالن بدنسازی می روم و بعد از دو هفته جا می زنم . " 
ژنه با این که در کاتالونیا متولد شده می گوید :" من رئالی هستم . بیشتر به این خاطر که والدینم رئالی هستند و این چیزها هم ارثی هستند ، قبول دارید ؟ "
وی در این باره که در یک مصاحبه نقل قول شده بود که دوست ندارد دنبال کریستیانو بدود گفت :" من آن مطلب را خواندم و نفهمیدم چطور آن تیتر را در آورده بودند . عجیب است که پس از یک مصاحبه 40 دقیقه ای تیتری درآورند که اصلا در خبر نبوده است . اما این مدل من نیست . من مشکلی با کریتسیانو ندارم اما دوست ندارم دنبال کسی بدوم . "
ژنه در این باره که به نظرش کدام ورزشکار مال دنیایی دیگر است گفت :" هر کسی که در مسابقات المپیک حاضر می شود به خاطر تلاش و کوششی که انجام می دهد ، یک فضایی است و به همین خاطر به المپیک رسیده است اما به طور کلی اوسین بولت فوق العاده است . در میان اسپانیایی ها هم رافا نادال را حسین می کنم . او جوان است و با وجود سن کمش خیلی پیش رفته است . "
وی یک بار گفته بود که رئال مرد است و بارسا زن ، در مورد این مقایسه اش گفت :" من زیاد فوتبالی نیستم . هر چند که بی تردید این دو تیم دو باشگاه بین المللی بزرگ هستند . "

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

خوزه مورینیو می خواهد که به مربیگری در انگلیس برگردد . او در مصاحبه با اسکای اسپورتز گفت :" مطمئنا پس از رئال دوباره در انگلیس مربیگری خواهم کرد . شکی در این نیست . هنوز همین را می گویم . در این که می خواهم کجا باشم ، مطمئن هستم . "
مربی پرنغالی گفت :" وقتی در اسپانیا در مورد آینده ام صحبت می کنم سریع علیه من جبه می گیرند اما نمی توانم چیزی که در ذهنم مشخص است را انکار کنم . "
مورینیو در این باره که کدام باشگاه انگلیسی را دوست دارد هم گفت :" در انگلیس می توانم در هر تیمی باشم . من آبی هستم اما مهمتر از همه حرفه ای هستم . "

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 1 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo