وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

روز یکشنبه جلسه قانونگذاران باشگاه برای بررسی حساب های مالی و بودجه 500 میلیونی برای سال آینده برگزار خواهد شد . در این مراسم همچنین در مورد ملزومات برای برگزاری مراسم انتخابات ریاست باشگاه بحث خواهد شد .
در حال حاضر برای این که کسی بتواند اعلام کاندیداتوری برای ریاست کند باید حداقل 10 سال عضو باشگاه بوده باشد ، قرار است که این رقم به 20 سال برای رئیس ، 15 سال برای نایب رئیس و 10 سال برای اعضای هیئت مدیره برسد .
همچنین قرار است که ودیعه لازم برای اعلام کاندیداتوری ، 15 درصد از بودجه تعیین شود که این رقم 75 میلیون خواهد شد . یعنی هر کسی که بخواهد کاندیدای ریاست رئال شود باید حداقل بودجه 75 میلیون یورویی را در حساب بانکی خود داشته باشد .

تبلیغات


تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

راموس پس از چند روز سکوت در صفحه توئیترش نوشت :" این کفش های جدید من هستند . رنگش را دوست دارم و دوست دارم برابر رایو آن را بپوشم . "
http://www.img4up.com/up2/18300917951416583372.jpg

تبلیغات


تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

لفردو دی استفانو ، مدیر افتخاری رئال مادرید بخش موزه وسایل شخصی خود در موزه برنابئو را با همراهی فلورنتینو پرز افتتاح کرد . روز جمعه بخش جدیدی در موزه مشخص شد که قرار شد وسایل شخصی این اسطوره به نمایش گذاشته شود .
از سویی لحظات به یاد ماندنی بازیهای دی استفانو هم به طور سه بعدی به معرض نمایش گذاشته خواهد شد .
اسطوره رئال مادرید ، این لحظه را " غیر منتظره " خواند و گفت :" به تمام کسانی که در این پروژه زیبا نقش داشتند تبریک می گویم . این برایم خیلی هیجان انگیز است که داستان زندگی من به طور مدرن به نمایش گذاشته می وشد . این ها خاطرات قدیمی و توصیف ناپذیر هستند . هرگز این صحنه را تصور نمی کردم . شخصیت رئال خیلی بزرگ است . "

تبلیغات


تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

ایکر کاسیاس دیروز در والدبباس اضافه کاری کرد . پس از تمرین ، او تصمیم گرفت که با دی ماریا ، کریستیانو و راموس ضربات کاشته را تمرین کند . مورینیو نمی خواهد که در وایکاس هیچ اتافق غیر منتظره ای رخ دهد و نگران ضربات آزاد است . به خصوص آن که تراشوراس در رایو متخصص این ضربات است .
کریستیانو در این تمرین بختش را آزمود . او بارها در فصل گذشته روی ضربات آزاد تلاش کرده بود البته این فرصت که کاسیاس مقابلش باشد فرصت مهمی بود چرا که پیشتر فقط با آدان ، خسوس یا مخیاس تمرین کرده بود .
ایکر سال گذشته روی دو کاشته در مقابل سنا و کاسورلا دروازه اش باز شد که این اتفاق با از دست رفتن چهار امتیاز همراه شد . در بازی با بارسلونا هم مسی روی چنین ضربه ای به او گل زد .
البته مشکل رئال بیشتر روی ضربات هوایی و ارسال هاست . مثال والنسیا ، یوناس روی کاشته تینو کاستا و ماقبل ختافه ، والرا روی ارسال بارادا گلزنی کردند . مقابل سویا هم تروخوفسکی روی ضربه کرنر به گل رسید . در برابر سیتی نیز این کولاروف بود که با ضربه ای نرم گلزنی کرد .
این که ایکر بیش از یک گل در هر بازی به طور متوسط بخورد برایش عادی نیست . او در این فصل فقط در یک بازی و مقابل گرانادا دروازه اش بسته مانده و به طور متوسط 1.42 گل در هر بازی خورده است . پارسال در لالیگا رکوردش 0.84 گل در هر بازی بود .

تبلیغات


تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

رئال برای موفقیت در لالیگا به گلهای کریستیانو نیاز دارد . بارسلونا می تازد و با توجه به آن که بازیکن پرتغلای مثل سال گذشته گل نزده ، رئال هم افت کرده است . کریتسیانو فقط در یک بازی لالیگایی در این فصل گل زد که فقط همین یکی با برد رئال همراه بود .
تا کنان کریستیانو در هیچ کدام از سه بازی لالیگایی رئال مقابل والنسیا ، ختافه و سویا گل نزده است . تنها گلهایش مقابل گرانادا بودند . البته این اتفاقی نیست . از زمان حضور کریستیانو در لالیگا ، رئال هرگز در بازیهایی که بازیکن پرتغالی گل زده ، نباخته است .
کریستیانو در 66 بازی لالیگایی برای رئال گل زده که حاصلش 64 برد و دو تساوی بوده است . فقط بارسلونا و ویارئال با وجود دریافت گل از کریستیانو نباختند . آماری ویرانگر که نشان از تاثیر این ستاره دارد .
در مجموع ، رئال مادرید از 198 امتیاز ممکن با گل های کریستیانو ، 194 تا را گرفته است . در حقیقت وقتی رونالدو گل می زند ، شانس برد رئال در بازیها به 97 درصد می رسد .
روز 29 آگوست 2009 روند فوق العاده کریستیانو شروع شد . بازین پرتغالی در هفته اول مقابل دپورتیوو گل زد و رئال ماردید 3-2 برد . در فصل اولش با پلگرینی ، در هر 19 بازی که رونالدو گل زد ، رئال برد .
در آن فصل دو ماه به علت مصدومیت غایب بود . در غیاب بازیکن پرتغالی ، رئال مادرید پنج امتیاز را از دست داد . مقابل سویا مساوی کرد و به گیخون باخت .
فصل بعدش همین طور بود . کریستیانو در لالیگا با گلهای او بی شکست بود . او در 19 بازی گل زد که حاصلش 18 برد و یک تساوی بود . فقط بارسا توانست که از این طلسم جان سالم به در ببرد . آنها در برنابئو به تساوی 1-1 رضایت دادند . بازیکن پرتغالی فصل را با 40 گل به اتمام رساند .
سال گذشته کریتسیانو بیش از همیشه توان گازنی خود را نشان داد . او در 27 بازی ، 46 گل زد که حاصلش 26 برد و یک تساوی بود . گلهای کریستیانو به رئال کمک کرد که 79 تا از 100 امتیاز را بگیرد .
کریستیانو از 66 بازی که گل زده در 33 تایش بیش از یک گل زده است : 19 دبل ، 12 هت تریک و دو چهار گله .

تبلیغات


تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo