وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

رئال مادرید سال گذشته با پیروزی 3-0 در سن مامس مقابل اتلتیک ، قهرمانی در لالیگا را مسجل کرد . اما پس از آن بازی ، رئال هنوز نتوانسته در خارج از خانه دروازه اش را بسته نگه دارد .
رئال پس از آن بازی پنج بازی خارج از خانه داشت که در هیچ کدام دروازه اش از گل بی نصیب نماند . رئال در بازی سوپرکاپ در نیوکمپ و مقابل سویا و ختافه ، با گلهایی که خورد باعث شد که یکی از بدترین شروع های ممکن برایش رقم بخورد و حالا در وایکاس باید تلاش کند که با بسته نگه داشتن دروازه اش به یک پیروزی مهم برسد .

تبلیغات


تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

روبرتو رومن تریگرو ملقب به " تیتو " مدافع راست رایو وایکانو در مورد بازی تیمش مقابل رئال گفت که "قمار " نمی کنند و این بازی را جدی می گیرند .
او گفت :" یک رایوی با انگیزه را خواهیم دید . سعی می کنیم که با بهترین ذهینت بازی کنیم . ما همیشه برد می خواهیم ، به خصوص در خانه . رئال مقابل سیتی در چمپیونزلیگ بهترین بازیش را داشت . درست است که در لالیگا خوب نوبده اند اما به مرور زمان بهتر می شوند . "
وی افزود :" مهم نیست که چه کسی بازی کند چرا که رئال بهترین تیم جهان است و بهترین بازیکنان را دارند . راموس مقابل سیتی نبود اما به خوبی جایش را پردند . "

تبلیغات


تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

کریستیانو رونالدو یک سوپرمن واقعی برای رئال مادرید است . بازیکن پرتغالی در 46 بازی پیاپی برای رئال در لالیگا حضور داشته و آخرین غیبتش مربوط به 30 آوریل 2011 مقابل ساراگوسا می شود که با شکست رئال همراه بود .
این ستاره پرتغالی در این مقطع 59 گل زده ، سه تا بیش از لئو مسی ، بازیکن بارسلونا . پس از او بهترین رکورد از این حیث در دست کریم بنزما با 17 بازی است .

تبلیغات


تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

واران همیشه آماده است . این یکی از خبرهای خوب بازگشت اسطوره ای در روز سه شنبه بود . مدافع فرانسوی دوباره در این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و با توپهایی که از نصری ، ته وز و سیلوا می گرفت ، تمجید هواداران را بر انگیخت . او مدتی بود که دپرس شده بود اما مورینیو دوباره با وارد کردنش به رینگ برنابئو به او انگیزه داد تا به حریفان آن طور که می خواهد مشت بکوبد . پسربچه 19 ساله فرانسوی آماده دورانی درخشان در رئال مادرید است . او سریع ، تکنیکی ، جدی و مستحکم است که نه تنها می تواند حریف را تخریب کند و جلوی مسیرشان را بگیرد ، بلکه در حفظ توپ هم هنرمند است . زیدان زمانی که توصیه کرد که او خریده شود ، اشتباه نکرد .
واران باید آرام آرام و بدون عجله حرکت کند . او باید نقشش در تیم را پیدا کند و به جایگاهش در رئال مادرید اعتماد داشته باشد . قرار نیست که او در لیست مازادها باشد بلکه هر زمان که لازم است آماده خدمت به پیراهن سفید خواهد بود . او در مواقع اورژانسی می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد . البته طبیعی است که اولویت هایی دارد مثلا رویایش حضور در جام جهانی برزیل با فرانسه است . اما این بچه که اولین بازیش در عرصه حرفه ای را در سال 2010 در لیگ فرانسه انجام داد و در سال 2011 به رئال پیوست ، باید بداند که همه چیز قرار نیست این قدر سریع رخ دهد . آینده اش مشخص است ، مورینیو او را دوست دارد و به بازیش اعتقاد دارد . واران با تکرار بازیهایی نظیر سیتی می تواند به ترکیب اصلی باشد . همه او را دوست دارند و پیراهن سفید هم کاملا به او می آید .
پدرو سن مارتین

تبلیغات


تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

کاستیا در یک بازی پر هیجان در ششمین هفته اش در لیگ دسته دوم ، 9 امتیازی شد تا به هدفش که بقاست نزدیک تر شود .
کاستیا توانست که بر گوادلاخارا که در قعر جدول لیگ دسته دوم است ، در یک بازی پر گل و با گل دقایق پایانی موسکرا غلبه کند . تیم میزبان ، گوادلاخارا به شدت هماهنگ به نظر می رسید و از همان ابتدا کنترل کار را به دست گرفته بود اما خسه زننده گل اول بازی بود .
تیم میزبان روی حرکت آلوارو در دقیقه 34 بازی را به تساوی کشاند تا با تساویبه رختکن برود .
در این بازی زیبا ، تیم توریل هم روی ضد حملات و حرکات خسه صاحب موقعیت هایی بود . در نیمه دوم ، روی اشتباه مدافعان رئال ، گوادلاخارا با گل آزکورا پیش افتاد .
اما خسه عقب نکشید و این بار از روی پاسی که در محوطه جریمه حریف دریافت کرد ، نتیجه را به تساوی کشاند . گوادلاخرا دقایقی دیگر روی اشتباهات دفاعی دروازه اش توسط دنیس گشوده شد تا رئال مادرید 3-2 پیش بیافتد اما این آلوارو ، ستاره تیم میزبان بود که نتیجه را 3-3 کرد هر چند که دقایقی بعد موسکرای باتجربه زمینه ساز گل چهارم کاستیا شد .

تبلیغات


تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo