وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
رئال مادرید خوب کریستیانو را تحت نظر دارد و به مسئله تمدید قرارداد وی فکر می کند . سران رئال می دانند که با توجه به این که دو سال و نیم تا اتمام قرارداد این ستاره مانده ، بهترین کار این است که تا پایان فصل ، دستمزد وی افزایش یابد .
به گزارش آ ب ث ، سران رئال می خواهند که تا پایان فصل قرارداد جدیدی را با این ستاره ببندند تا نشان دهند که او را دوست دارند . قرارداد فعلی رونالدو تا تابستان 2015 اعتبار دارد و دستمزد سالانه رونالدو ، 10 میلیون یوروست .
رئال می خواهد حق تبلیغات کریستیانو را افزایش دهد و دستمزد این ستاره پرتغالی را نیز بیشتر کند . تبلیغات


تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/11/copa_del_rey/1355226168_538472_1355226497_noticia_normal.jpgاستادیوم بالایدوس چهارشنبه برای بازی مقابل رئال در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری میان سلتا ویگو و رئال مادرید پر خواهد شد .
به گزارش باشگاه ویگویی ، آخرین بلیط ها نیز در ساعات آغازین سه شنبه به فروش رسیدند تا این استادیوم پر شود .

تبلیغات


تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
گونزالو هیگوائین که امروز 25 ساله شد ، از محبت همه رئالی ها در این روز خاص سپاسگزاری کرد .
مهاجم آرژانتینی اعلام کرد که شرایط ریکاوریش از مصدومیت روبراه است و گفت :" از خانواده و دوستانم در این روز تشکر می کنم و همین طور تمامی هوادارانم که همیشه در کنارم هستند . همه چیز روبراه است . " تبلیغات


تاریخ: 21 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
تمدید نشدن قرارداد ژابی باعث افزایش ابهامات در مورد آینده او شده است . بازیکن سن سباستینی یک سال و نیم دیگر با رئال قرارداد دارد تا شایعه پردازی ها در موردش افزایش یابد و بازیکنی نظیر جرارد درها را به روی بازگشتش به لیگ انگلیس باز کند .
کاپیتان لیورپول در مصاحبه با دیلی استار گفت :"او بهترین هافبکی است که در کنارش بازی کرده ام ، دلم برایش تنگ شده است . "
روزنامه انگلیسی مدعی شده که این حرف می تواند در راستای بازگشت هافبک رئال به آنفیلد باشد . تبلیغات


تاریخ: 21 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
سلتا آماده تقابل با رئال می شود . سرجیو ، دروازه بان این تیم می گوید :" می توانیم آنها را اذیت کنیم و صعود کنیم . "
وی گفت :" امیدواریم این استادیوم پر شود . تا پارسال در دسته دوم بودیم و برای غلبه بر رئال باید استادیوم پر شود . باید سعی کنیم که در خانه گل نخوریم و از این حیث با برتری به برنابئو برویم . "
سرجیو افزود :" باید فراموش کنیم که رئال مادرید روبروی ماست . اگر مثل همیشه بازی کنیم ، آنها اذیت می شوند ، مطمئنم . " تبلیغات


تاریخ: 21 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo