وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/11/copa_del_rey/1355247307_101616_1355247493_noticia_normal.jpgپاکو هررا ، مربی سلتا ویگو در مورد تقابل با رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری صحبت کرد . وی گفت :" باید از بازی اول به شانس هایمان مقابل رئال فکر کنیم . در حال حاضر شانس صعود ، 70-30 به سود رئال است . ما باید سعی کنیم که با سختکوشی این درصد را به سود خودمان افزایش دهیم . "
مربی سلتا گفت که بازی دوشنبه تیمش مقابل بتیس در لالیگا " مهمتر " از بازی کوپا مقابل رئال است . وی افزود :" بازی با رئال برای لذت بردن است و بازی با بتیس برای اذیت شدن . رئال باعث شده که استادیوم پر شود اما لالیگا برای ما مهمتر است . می خواهیم مقابل رئال نمایش خوبی داشته باشیم و به همین علت از بهترین ها استفاده خواهیم کرد .
مربی اچرمادورایی ادامه داد :" رئال همیشه به خاطر فلسفه و تاریخش برای بردن بازی می کند و در این باره تردیدی نیست . آنها توانایی های زیادی در حمله و ضد حمله دارند . اما باید بتوانیم برای بازی برگشت در برنابئو زنده بمانیم . در بازیهای رفت و برگشت مهم است که در بازی رفت گل نخوری اما برای من بهترین نتیجه بردن است . سلتا و تاریخچه اش کمک ماست . "

تبلیغات


تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
خولیو باپتیستا ، بازیکن اسبق رئال در روزهای پایانی دوره مصدومیتش به سر می برد . بازیکن مالاگا کم کم باید آماده بازگشت به میادین شود و این احتمال وجود دارد که بتواند مقابل رئال حاضر باشد . او و تیمش باید دوم دی و پیش از کریسمس در لاروسالدا با رئال بازی کنند .
گزارشات نشان می دهند که بازیکن برزیلی می خواهد برابر رئال مادرید دوباره به میادین برگردد . او انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابقش دارد و می خواهد در این بازی مهم در خدمت تیم پلگرینی باشد . تبلیغات


تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

http://axgig.com/images/97966039947234794572.jpg

مصدومیت هیگوائین باعث شده که از 8 نوامبر از میادین دور باشد . آخرین خبر از بازیکن آرژانتینی این است که با بسکتبال دارد خودش را آماده بازگشت به میادین می کند . آلوارو آربلوا، عکسی از او را در صفحه توئیترش گذاشته و نوشته است :" به گونزالو به خاطر تولدش تبریک می گویم و امیدوارم که هر چه زودتر به تیم ... بسکتبال برگردد !"

تبلیغات


تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/11/copa_del_rey/1355242086_812021_1355242186_noticia_normal.jpgآنتونیو آدان پس از سالها حضور در آکادمی بالاخره فرصت حضور در تیم اصلی رئال مادرید را پیدا کرده است . او احتمالا مقابل سلتا فرصت بازی پیدا می کند . وی می گوید :" همه بازیکنان به افزایش جامها در هر فصل فکر می کنند و بردن کوپا دل ری زیبا خواهد بود چرا که تورنمنت خاصی است و هواداران هم دوستش دارند . "
وی در این باره که چه کسی الگویش در دروازه بانی بوده هم می گوید :" من زمانی که داشتم رشد می کردم ، پاکو بویو را درون دروازه رئال می دیدم اما بزرگان دیگری هم بودند . بودو ایلگنر دروازه بان بزرگی بود اما الگوی من همیشه ایکر بوده است . او از 9 سالگی در رئال شروع کرد و حالا در دنیا بهترین است . الگویی بهتر از او وجود ندارد . "
آدان در مورد این که بهترین ویژگی رئال مادرید چیست هم می گوید :" اگر بخواهم فقط یکی را انتخاب کنم ، آن تاریخچه اش است که بهترین توصیف را از رئال مادرید دارد . "
آنتونیو در مورد بازی در بالایدوس می گوید :" باید برابر سلتا برنده باشیم . اگر دروازه بان را هم بسته نگه داریم که چه بهتر . با توجه به این که بازی برگشت در خانه است ، هر چقدر هم که بیشتر گل بزنیم بهتر است . "
وی در مورد شانس هایش برای حضور در ترکیب در بازی کوپا می گوید :" سه سال با مورینیو کار کرده ام . همیشه اعتمادش را به من نشان داده و با من صحبت می کند . هر وقت که زمانش باشد ، مقلا در کوپا به من فرصت می دهد و از او ممنونم . هر دروازه بانی که پشت سر کاسیاس باشد به اندازه من بازی می کند و این به معنای اعتماد زیاد به من است . "
آدان در پایان گفت :" این که بازی برگشت با سلتا در خانه و مقابل هوادارانمان است نکته مثبتی است . "

تبلیغات


تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/11/primera/1355235817_428709_1355236001_noticia_normal.jpgاین که تیمت چهارده سال در یک دربی نبرد باعث می شود هذیان بگویی . انریکه کارزو ، مدیر اتلتیکو نیز این روزها مدام علیه رئال حرف می زند . او حالا در مورد شوخی پرز با فالکائو در مورد " دستمال " واکنش نشان داد .
کارزو در مورد تمایل احتمالی رئال به فالکائو گفت :" قیمت او شصت میلیون است . نمی دانم رئال می خواهد او را بخرد یا نه اما قیمتش همین شده است . "
وی در مورد شوخی پرز هم گفت :" من دستمالی ندیدم . دستمال ها هم کاغذی نبودند ، پارچه ای بودند . نمی دانم که در مورد چه صحبت می کنید . دستمال ها باید کار خودشان را انجام بدهند . "

تبلیغات


تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo